Arona je sicer klasičen predstavnik svojega razreda, a ima vseeno nekaj adutov, s katerimi odstopa od drugih. Tako omogoča precejšnjo mero personalizacije, na primer z različnima barvama strehe in preostale karoserije, predvsem pa se lahko pohvali z zares številnimi asistenčnimi sistemi, ki jih domala v celoti povzema od predstavnika razreda višje – atece. V dolžino meri 4,14 metra, a naj vas to ne zavede, saj je v potniški kabini zelo prostorna, ob tem pa že v osnovi ponuja 400-litrski prtljažnik. Če se boste z njo želeli podati na kakšne neurejene poti, vam bo prav prišla 19-centimetrska oddaljenost od tal, kot pri zdaj že velikem delu podobno velikih avtomobilov pa si tudi pri aroni ne boste mogli pomagati s štirikolesnim pogonom. Za pogon prednjega para bodo sicer lahko skrbeli trije po moči različni bencinski motorji TSI (litrska s 95 ali 115 konji oziroma 70 ali 85 kilovati ter 1,5-litrski s 150 KM/110 kW) in dva 1,6-litrska dizelska TDI (s 95 KM/70 kW in 115 KM/85 kW), konec leta bo arona na voljo tudi s pogonom na CNG, najugodnejša stane 14.990 evrov. V primeru Seatovega financiranja pa še tisočaka manj. mat
Seat arona: Upajo, da jih bo dovolj za slovenske kupce
Španska znamka Seat je ena tistih, ki jim gre vsako leto bolje, tudi na slovenskem trgu. Za letos imajo v načrtu na njem prodati okrog 2600 avtomobilov, pri tem pa naj bi jim znatno pomagal najnovejši adut, majhni športni terenec arona, ki v teh dneh začenja svojo prodajno pot. Pri čemer je večja skrb kot to, da jih ne bodo prodali toliko, kot načrtujejo (400 vozil), ta, da jim ne bo uspelo zadovoljiti povpraševanja…