Oblikovno je A8 povsem prenovljen, a ohranja znane linije tega modela, v dolžino meri 5,17 metra, podaljšana različica L pa je daljša že za dodatnih 13 centimetrov. A8 ima 58 odstotkov karoserije izdelane iz aluminijastih sestavnih delov. Notranjost je zdaj prostornejša, ima posebno ambientno osvetlitev, voznik pa si ne more več pomagati z vrtljivim gumbom, saj je tovrstni sistem zamenjal koncept MMI touch na dotik z 10,1-palčnim zaslonom. Drugi zaslon je namenjen upravljanju klimatske naprave in funkcijam za udobje, možno pa je tudi glasovno upravljanje.

Na področju avtomatizirane vožnje A8 predstavlja tri sisteme, od bolj samostojne vožnje do samodejnega parkiranja, vsega skupaj pa ima avtomobil kar 40 različnih asistenčnih sistemov, med njimi je nov sistem za asistenco v križiščih, ki zazna vozila iz prečne smeri vožnje. Pri motorjih sta na voljo dva trilitrska V6, dizelski TDI z 286 konji (210 kilovati) in bencinski TFSI s 340 KM (250 kW), moč pogona pa se prenaša prek 8-stopenjskega menjalnika tiptronic. Audi A8 izdelujejo v tovarni v Neckarsulmu v Nemčiji, osnovna cena znaša 107.500 evrov, podaljšani pa ima najnižjo ceno 113.770 evrov. az