Kot je v navadi, je najprej na trgu naprodaj nekoliko bogatejša in s tem dražja ponudba, kasneje pa se bodo pridružili tudi ročni menjalnik, dvokolesni pogon in druge motorne različice, kar ga bo naredilo dosegljivega širšemu krogu kupcev. Ti zdaj lahko izbirajo med enim bencinskim (2-litrski T5 z 247 konji oziroma 182 kilovati) in enim dizelskim motorjem (dvolitrski D4 s 190 KM/140 kW), oba sta na voljo z že omenjenim štirikolesnim pogonom ter dvema paketoma opreme. V prihodnje bodo v ponudbi še trije motorji, dizelski in bencinska, ter dva dodatna paketa opreme. Trenutno najcenejši XC40 stane 43.619 evrov, kasneje se bo cena spustila tik pod 30.000 evrov. az
Volvo XC40: pisan na kožo različnim voznikom
Volvo je z modelom XC40 zdaj tudi v Sloveniji predstavil novo generacijo športnega terenca, ki je pred kratkim postal tudi evropski avto leta. Oblikovno je avtomobil povsem nova zgodba, a tudi zaradi tega imajo o njem različna mnenja in dobiva tako privržence kot nasprotnike. V dolžino meri 4,4 metra, kar ga uvršča v segment na trgu izredno priljubljenih in uporabnih križancev, z višino 1,7 metra pa se ob bok postavlja večjemu bratu XC60. S tem je prostornost v notranjosti zagotovljena, prtljažnik pa ima osnovno prostornino 479 litrov. XC40 je pisan na kožo tako mlajši kot nekoliko starejši generaciji voznikov, saj je na voljo s štirikolesnim pogonom, kar še povečuje njegovo terensko uporabnost.

Volvo XC40 je sprva naprodaj zgolj s štirikolesnim pogonom. (Foto: Andraž Zupančič)