Ker je ljubljanska občina leta 2008 nameravala prenovo območja nekdanje tovarne koles Rog izpeljati s pomočjo javno-zasebnega partnerstva, so temu sledili tudi takratni projekti, zbrani na javnem arhitekturnem natečaju, na katerem je na koncu zmagala rešitev slovensko-mehiških arhitektov iz studia MX arhitekti. Takrat je občina predvidela, da bo v projekt vložila zemljišče, stavbo nekdanje tovarne, vsa dovoljenja in projekte v vrednosti 13,5 milijona evrov, medtem ko naj bi zasebni partner prispeval kar 39 milijonov evrov.

Javno-zasebno partnerstvo ne

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.