Mercedes AMG G65 398.000 evrov

Avto škatlaste oblike, ki izhaja iz let, ko so Nemci še sodelovali s Puchom, na prvi pogled ne kaže svoje cene, a nemško terensko vozilo ima kar 630 konjskih moči, kar je največ med vsemi takšnimi, in prostornino motorja 5980 cm

3

. Za ta avto ni v naravi nobenih ovir, uporabljate ga lahko na najvišjih vrhovih ali pa se z njim pripeljete na dunajski ples. G65 ima sedemstopenjski menjalnik in motor V12 biturbo, ki omogoča hitrost do 230 km/h in porabi do 23 litrov goriva, če rohni po naseljih. In če se vam hitrost avta ne zdi prevelika, strokovnjaki hvalijo njegove pospeške, od 0 do 100 km/h porabi 5,3 sekunde, kar je recimo boljši rezultat kot pri večini športnih vozil. Ob vseh teh podatkih je seveda G65 tudi luksuzen avto, v katerem na manjka dragih kovin, najboljšega lesa in poletnega hlajenja sedežev. In čeprav ima avto vse radijske, televizijske, računalniške in GPS možnosti, je mogoče še marsikaj dokupiti in ceno še nekoliko dvigniti. Dobite ga tudi pri nas, za ceno, ki smo jo navedli.

Range Rover V8 Supercharged SVAutobiography 280.170 evrov

Angleški avtomehaniki v podjetju Jaguar Land Rover, ki si ga lasti indijska multinacionalka Tata, proizvajajo kar nekaj prestižnih terenskih vozil, a na vrhu je roverjeva avtobiografija, v kateri je zapisanih 542 konjskih moči in 5-litrski bencinski motor. Avto iz najboljših kovin in prestižnega lesa razvije hitrost 249 km/h, na 100 km/h je v 5,1 sekunde, neodvisne strokovnjake pa bo najbolj razveselila miza pri zadnjih sedežih in priročni hladilnik – ja, autobiography ne gre na piknik, ta avto je piknik.

Bentley Bentayga 210.000 evrov

Približna cena za avto, ki ima ves prestiž modernih terencev, vključuje izjemno hitrost 301 km/h. Nemški lastniki Bentleyja iz skupine Volkswagen so se še posebej potrudili: 6-litrski twin-turbocharged v12 motor, ki ima kakšnih 600 konjskih moči, vas do 100 km/h pripelje v 4,1 sekunde. Za ta denar dobite še osemstopenjski avtomatski menjalnik in povprečno porabo bencina več kot 22 litrov na 100 km. Ime (ben)tajga ima veliko skupnega z ruskim trgom, ob vseh računalniških sistemih in udobju pa je v avtu še ozvočenje z 18 zvočniki. 

Lamborghini Urus 180.000 evrov

Četrtega decembra naj bi predstavili eno najbolj kontroverznih vozil na svetu. Nemški lastniki italijanskega ponosa (skupina VW) so se že pred nekaj leti odločili, da skoraj izključno dirkaško in zelo prestižno vozilo ponudijo ljubiteljem terenskih vozil. Če gre verjeti fotografijam novega lamborghinija, ki smo jih doslej lahko videli na spletu, bo vozilo veliko bolj aerodinamično od drugih prestižnih terencev, zato naj bi, po neuradnih informacijah, doseglo hitrost celo do 320 km/h. Osnovna cena naj bi bila okoli 180.000 evrov, ugibajo.

Porsche Cayenne turbo S 170.000 evrov

Na spletni strani slovenskega Porscheja trdijo, da je novi turbo S mogoče dobiti že za 72.000 evrov. Ne nasedajte, na Forbesovi lestvici trdijo, da v ZDA stane okoli 160.000 dolarjev, na nemških straneh pa je osnovna cena za avto, ki ima 570 konjskih moči, ki pospeši od 0 do 100 km/h v 4,1 sekunde, ki doseže hitrost 284 km/h in v povprečju porabi zgolj 11,5 litra bencina na 100 km, nekaj več kot 170.000 evrov. Mimogrede, prvi cayenne turbo so izdelali leta 2006, da bi konkuriral mercedesu AMG G. Cayenne sestavljajo na Slovaškem.

BMW X6 M 167.400 evrov

Navedena cena velja za model, ki ga ponujajo v Sloveniji. Najprestižnejši avto iz bavarske avtomobilske hiše BMW ima 567 konjskih moči, od 0 do 100 km/h potrebuje 4,2 sekunde in porabi v povprečju več kot 11 litrov bencina. Kar seveda ni veliko za motor, ki ima 4,4 litra prostornine. Model X6 M je prišel na trg leta 2009, prenovljena verzija je na trgu od leta 2015, ima osemprestavni avtomatski menjalnik in ga pravi mojstri znajo pritisniti do 280 km/h. Avtomobil BMW X6 M proizvajajo v tovarnah v ZDA in Indiji.

Tesla Model X P100D 135.000 evrov

Teslin crossover SUV je najprestižnejše električno vozilo, ki ga od leta 2015 proizvaja kalifornijsko podjetje. Za Model X je značilno odpiranje zadnjih vrat navzgor, kot smo bili nekoč navajeni pri športnih avtomobilih, drugače pa ima vse, kar imajo prestižni terenci. V vozilu, kjer je prostora tudi za sedem potnikov, je motor, ki ima 518 konjskih moči, do 100 km/h pospeši v manj kot petih sekundah in za to porabi zgolj električno energijo. Za ljubitelje sodobne elektronike ima X P100D zaslon na dotik z diagonalo 43 cm.

Volvo XC90 T8 Excellence Twin Engine Plug-In Hybrid 127.562 evrov

Cena najdražjega volva je pri nas skoraj 130.000 evrov, za kar dobite kar dva motorja. Električnega (prevozi kakih 40 kilometrov) in turbo bencinskega. Prostornina je dva litra, menjalnik pa ima osem avtomatskih prestav. Avto pelje največ 230 km/h, za hitrost do 100 kilometrov na uro pa potrebuje 5,9 sekunde. Pravijo, da so kitajski lastniki (od leta 2010 je to podjetje Geely iz Hangzhouja) švedskim inženirjem prepustili vso izdelavo avta, ki je, kot smo pri Švedih navajeni, varen in prostoren.

Maserati Levante S 122.000 evrov

V začetku leta, ko se je začel levante prodajati, so uvozniki menili, da lahko na našem trgu prodajo kakšnih 15 avtomobilov na leto. A le del jih nosi oznako S, ki je krepko dražja od dizelske verzije. Avto je enostavno lep, v notranjost pa vam ponujajo, kot je v navadi pri tem italijanskem proizvajalcu, vse vrste razkošnega usnja (oblikovanje Ermenegildo Zegna) in okovja. Levante S doseže 264 km/h, hitrost 100 km/h pa razvije v 5,2 sekunde. V bencinski posodi je prostora za 80 litrov goriva, v povprečju pa trilitrski motor porabi 11 litrov.

Cadillac Escalade ESV Platinum 110.000 evrov

Za večje ameriške terence velja, da jih težko zapeljete skozi slovenske avtopralnice in jih je verjetno tudi zato težko videti na naših cestah. Navedeno ceno smo izbrskali v Nemčiji, a ga je mogoče dobiti tudi pri nas. Escalade je avto, ki ga je Cadillac predstavil leta 1999, in čeprav so ga na zunaj zelo spreminjali, še niso ustvarili naslednika. Escalade meri v dolžino 560 cm, v širino ima dva metra, visok je 190 cm. Najvišja hitrost je okoli 180 km/h, ima 420 konjskih moči in do hitrosti 100 km/h porabi šest sekund.