V družbi so sporočili, da trenutno 25 odstotkov celotne porabe namenijo izvirnim vsebinam, pričakujejo pa, da se bo ta odstotek še povišal. Že zdaj namenijo lastnim vsebinam več kot njihovi tekmeci, med njimi družbe HBO, FX in CBS.

Del denarja za povečanje proračuna bo prišel s strani izvirnih filmov, na katere se v družbi vsako leto bolj osredotočajo. Ted Sarandos, vodja programskih vsebin na Netflixu, je pojasnil, da so v zadnji četrtini izdali osem filmov. Do konca leta 2018 pričakujejo, da jih bodo izdali osemdeset.

Netflix je v tretji četrtini tega leta presegel pričakovanja, saj je svoje občinstvo povečal za kar 5,3 milijone naročnikov na skupno več kot 104 milijone, prihodke pa je povečal za 30 odstotkov.

V letošnjem letu je bila družba deležna tudi mnogih kritik zaradi ukinjanja oddaj, katerih gledanost sploh ni bila majhna. Ena izmed takšnih je oddaja Sense 8, ki bo po glasnem protestiranju oboževalcev širom sveta doživela še epilog podaljšane zadnje epizode.