Devet let je dovolj dolga doba, da avtomobilska znamka model zastavi povsem na novo. Volvo je bil očitno z dosedanjim športnim terencem XC60 dovolj zadovoljen, da je luč sveta novinec ugledal sorazmerno pozno.

A to, kar so zdaj pokazali, je velik korak naprej v vseh pogledih. Novinec je oblikovno povsem spremenjen, čeprav še vedno nosi značilen Volvov oblikovalski podpis, dober milijon do zdaj prodanih XC60 pa je dobra in hkrati težka popotnica za novinca. Kot pravijo pri Volvu, naj bi bil to najvarnejši njihov avtomobil vseh časov, kar pomeni, da je poln sodobne elektronike, ki olajša delo vozniku in omogoča še višjo stopnjo varnosti. Poleg vseh različnih dodatkov, vključenih v skupek sensus connect, katerih glavni namen je seveda povezljivost z avtomobilskih sistemov z okolico, je tukaj še sistem intellisafe. Ta med drugim vključuje sistem za ohranjanje smeri vožnje, pomoč za izogibanje drugim vozilom in nadzor nad zbranostjo voznika.

V začetku prodaje bo avtomobil na voljo z dvema bencinskimi in dvema dizelskima motorjema z močmi od 140 do 235 kilovatov ter kot hibrid z 235 bencinskimi in 65 električnimi kilovati. Prihodnje leto pride na trg še šibkejši in cenovno zanimivejši dizelski D3, ki je že do zdaj pomenil veliko večino prodanih XC60 pri nas. Novi XC60 se tako ponaša z nekaj zanimivimi rešitvami, na primer tem, da je prag vozila vključen v vrata, zaradi česar je bolj enostavno vstopanje in izstopanje, brisalnika pa imata integriranih šestdeset šob za pranje sprednjega stekla. Vsi XC60, ki bodo na voljo v začetku prodaje, so opremljeni s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Cena novega XC60 je od 53.655 do 72.264 evrov, do konca leta pa bo v akciji na voljo še 46.990 evrov vredna različica D4 momentuum+. az