Športni terenci so v Evropi prodajni hit, v zadnjih desetih letih se je namreč segment povečal za 63 odstotkov, zato ne čudi, da znamke vanj veliko vlagajo. Tudi pri Renaultu, kjer predstavljajo dva aduta, in sicer koleosa in capturja. »V letu 2016 smo bili s capturjem prvi v segmentu in peti med vsemi modeli. Vozijo ga predvsem ženske srednje generacije, ki ga imajo v garaži kot drugi družinski avto, in aktivni upokojenci. Koleos pa se predstavlja z močnim dizajnom in prestižno notranjostjo. V primerjavi s prvo generacijo je isto le ime, ostalo pa je drznejše in boljše,« ob začetku prodaje v Sloveniji pravi Marjan Murn, direktor prodaje.

Novi koleos ja zajeten kos pločevine, saj v dolžino meri 4,67 metra, prtljažnik pa pogoltne od 579 do 1795 litrov, pri čemer je za odpiranje in zapiranje že dovolj premik noge, višino odpiranja prtljažnih vrat pa je mogoče programirati. Ali prevedeno, v koleosu je dovolj prostora za četverico potnikov in njihovo prtljago. Ker je športni terenec, omenimo, da ima do 21 centimetrov velik odmik od tal in da je po željah opremljen tudi s štirikolesnim pogonom. Za pogon sicer skrbita dva dizelska motorja z močjo 130 in 175 konjev (pogon 4x4 je mogoč le pri slednjem), ponujajo tudi samodejni menjalnik. Cena koleosa se začne pri 26.900 evrih, na voljo je tudi popust v višini 1000 evrov. Captur se predstavlja s prenovljeno obliko in obogateno opremo (prvič initiale paris), dolžinska mera je ostala 4,12 metra, prtljažnik pa pogoltne od 377 do 1235 litrov. V Sloveniji so jih doslej prodali več kot 5000, število konkurentov pa je iz leta v leto večje. V motorni ponudbi sta po dva bencinarja (90 in 120 KM) in dizla (90 in 110 KM), začetna cena je 15.890 evrov, popust pa 1600 evrov. maš