Devet let je za eno generacijo avtomobila dolga doba, a ravno toliko je na cestah zdržala, sicer z vmesno prenovo, prva generacija uspešnega Oplovega štirikolesnika insignie. In še danes bi jo oblikovno mirno postavili ob bok tudi precej mlajšim konkurentom. A ne glede na to je napočil čas, da jo nadomesti nova, ta pa je zdaj, najprej kot petvratna limuzina z novim imenom grand sport, že naprodaj in na ogled tudi pri nas. Karavansko sports tourer je sicer prav tako že mogoče naročiti, a bo na naših cestah čez en mesec.

Z novo generacijo je petvratna insignia dimenzijsko zrasla. Zdaj je tako za šest centimetrov daljša (4,9 metra) od predhodnice in ima od nje tudi devet centimetrov daljšo medosno razdaljo; ker so vozniku omogočili nižji položaj sedenja in ga tako postavili bolj v središče dogajanja, pa so avto lahko tudi konkretno znižali, s čimer deluje precej bolj dinamično. V notranjosti je ob tem prostora bistveno več kot prej, posebno v potniški kabini, prtljažnik pa je celo malenkost manjši (490 litrov, prej 530), a še vseeno zelo zmogljiv in zaradi velike odprtine lahko dostopen. Kot popolnoma nov avto je insignia polna tudi najnovejših tehnoloških pripomočkov, kot so projekcijski zaslon (head-up display), prilagodljivi tempomat s samodejnim zaviranjem v sili, pomoč pri ohranjanju voznega pasu s samodejnim popravkom smeri, kamera z vidnim poljem 360 stopinj, napredno samodejno parkiranje in še mnogi drugi, na voljo pa je tudi s pisano paleto motorjev. Trije bencinski imajo razpon moči od 140 do 260 konjev (104 do 191 kilovatov), štirje dizelski pa od 110 do 210 KM (81 do 154 kW). Insignia grand sport je naprodaj od 22.100 evrov, karavanska pa bo dražja za 1100 evrov. mat