Scenarij je bil poslan številnim igralcem, ki so izjavili, da bi naredili marsikaj za priložnost sodelovanja s Trierjem, ki pa jih je odvrnila neprizanesljivost zgodbe. Von Trier je film opisal kot svoje najbolj kruto delo. K sodelovanju sta vendarle pristopila Matt Dillon in Uma Thurman, za katera je režiser hudomušno pripomnil, »da očitno nista povsem pismena«.

Uma Thurman, ki je s Trierjem v manjši vlogi že sodelovala pri dvodelni drami Nimfomanka (2013), je za IndieWire povedala, da je bilo predhodno sodelovanje zanjo čudovita izkušnja in da jo surovost scenarija ne moti. »Vse je odvisno od pristopa, tudi scenarij za Tarantinova filma Ubila bom Billa bi lahko bil zapeljan v povsem drugačno, bolj neizprosno smer

The House That Jack Built je zgodba o 'odraščanju' serijskega morilca Jacka (Matt Dillon). Opus danskega režiserja bo po seksualni odiseji Nimfomanka (2013), eksplicitni zakonski terapiji Antikrist (2009) in bizarni melodrami Lom valov (1996) vnovič oplemeniten s provokativnim in po vsej verjetnosti odličnim celovečercem.

»Če že izzivaš, izzivaj močnejšega, sicer zlorabljaš svojo moč«

Citat režiserja je nekakšna rdeča nit njegove filmske zapuščine in siceršnje osebnosti. Za umetniškim delom je pogosto skrival tudi lastno spogledovanje s sprevrženostmi in drugimi tabu nasladami. Svojo pot je proslavil predvsem ob milo rečeno nenavadnih tematikah, ki jih je realiziral z bleščečim, nazornim filmskim jezikom. Alkohol in droga sta bila sopotnici njegovega ustvarjalnega procesa. Trenutno samo pije, čeravno po njegovih besedah bolj zmerno.

Sarkazem in poigravanje sta ga leta 2011 ob promociji filma Melanholija, v katerem navdušuje ameriška igralka Kirsten Dunst, pahnila v težave, zatem ko se je v Cannesu zapletel v pogovor o Hitlerju in Judih. Na festivalu so njegovemu imenu za nekaj časa odpovedali vabilo, sam pa se je zavil v medijsko tišino. Postal je persona non grata.

Režiserjevo ime je promocija sama po sebi, tematika je dodana vrednost

S filmom, polnim nasilja nad ženskami, bo znova požel veliko zanimanje medijev. Za portal IndieWire je sicer pojasnil, da ga serijski morilci nikoli niso pretirano zanimali, so pa bili del fascinacije njegovih nekdanjih partneric. Podžanr je poln različnih pristopov, zaradi česar bo zanimivo videti, kaj lahko gledalcem ponudi Danec. »Filmi, ki jih režira, so vedno unikatni,« dodaja Matt Dillon, ki se je projektu priključil tudi zaradi dobrega slovesa Trierja, ko govorimo o delu z igralci.

Snemanje, ki trenutno poteka v zasneženem švedskem Bengtforsu, se bo zaključilo maja v Kopenhagnu. Po klasično dolgotrajni postprodukciji bo film doživel premiero leta 2018, menda ravno v Cannesu. Trier v svojem slogu že skrbi za promocijo, saj je za Guardian izjavil, da ga je delno navdihnil vzpon Donalda Trumpa, ki ga je označil kot 'podganjega kralja'.