»Ne vem, kaj smo naredili, da se moramo vsako leto vremenu dokazovati, da znamo in da zmoremo. Brez ekipe, ki jo imamo na terenu, definitivno tega ne bi mogli narediti. To so fantje, to je ekipa, ki čuti veliko pripadnost Pokalu Vitranc. Gre za prostovoljce, ki znajo delati, ki so v sistemu že leta in vsak posameznik naredi svoj del naloge, je kamenček v mozaiku. In ko to sestaviš, dobiš celotno sliko tega mozaika. Lahko rečem, da smo ponosni na ekipo, ki jo imamo,« je sodelavce pohvalil generalni sekretar organizacijskega komiteja Pokala Vitranc Srečko Medven.

Marsikdo, ki je pogledal v nebo, si je mislil, da je noro ob takšnem vremenu imeti tekmo: »Veste treba je pravočasno narediti prave poteze. Tekme nismo začeli pripravljati en teden, ampak en mesec nazaj. Takrat, ko so bili pogoji za to, smo z vodo utrdili podlago, dobili smo v povprečju 40 centimetrov debelo trdo podlago, plast, in na tem smo potem gradili. In smo vedeli, če imaš to podlago, potem ti takšen dež ... seveda lahko ti uniči, in tudi delno je uničil del podlage, ampak še vedno jo je ostalo dovolj, da smo lahko naredili tekmo.«

Za pripravo proge uporabljena sol iz Piranskih solin

»Za pripravo proge ne uporabljamo nobenih kemičnih preparatov, ampak povsem navadno sol iz Piranskih solin, grobozrnato, in vodo. Sol ni tako draga, saj ne gre za solni cvet. Po mojih izračunih nismo uporabili več kot dve toni soli,« je dejal Medven.

Kljub slabemu vremenu je bil obisk na tekmi presenetljivo dober: »V soboto, v razmerah kakršne so bile, je bil obisk zelo dober, v nedeljo pa sploh. Po tem celonočnem dežju, ki je padel po vsej Sloveniji se je zbralo dobrih 5500 gledalcev, v soboto 5000, skupaj torej 10.500, kar je glede na vremenske razmere in glede na to, da ne premoremo tekmovalca, ki bi se boril za prva tri mesta, dobro. To pomeni, da ljudje pridejo na dogodek in da gre za prave ljubitelje.«

Prostovoljstvo omogoča pokal Vitranc in olajšuje delo z mladimi

»To ekipo gradimo že 15 let. So stari mački in vsako leto se nam pridružijo tudi mladi, ki se učijo, so klubski ljudje, ki so imeli otroke v klubu, so ljudje, ki bodo imeli otroke v klubu in ostajajo privrženi temu projektu Pokal Vitranc. Na tem gradimo, do njih imamo pošten odnos, najbolj pomembno je, da se vsi zavedajo, da s tem svojim prostovoljstvom ustvarjajo pogoje za to, da gre višek sredstev, ki ostane, v delo z mladimi v klubu. Ko govorimo o profitu, moramo vedeti, da ne gre za profit. Če bi mi morali te ljudi plačevati po ekonomski ceni, tekem verjetno ne bi bilo več, kajti tega finančno ne bi zmogli. Ampak ti ljudje s svojo pripadnostjo delajo za to, da lahko mladi smučajo v Kranjski Gori,« je recept uspeha razkril Medven.

»V skladu s finančnim planom je načrtovano 50 tisoč evrov ostanka. Mislim, da bomo to dosegli. Če bi morali delati s stroji na progi, bi bilo to nekoliko dražje in bi ostalo manj. Tako da sta tekmi plod ročnega prostovoljnega dela, česar ne plačaš 15 evrov na uro,« je še dodal.

Večinski delež proračuna sestavljata prodaja medijskih pravic in oglaševanje v tujini

»Višina proračuna Pokala Vitranc je 1.480.000 evrov. Večino teh sredstev, kar 80 odstotkov, dobimo s prodajo medijskih pravic in marketingom v tujini, v sodelovanju s Smučarsko zvezo Slovenije in prek mednarodne agencije Infront, preostanek sredstev pa je posledica sodelovanja z domačimi partnerji.«