Mestna občina Kranj zadnja leta opozarja pristojne, da državna cesta od Zlatega polja mimo Savskega otoka ni varna, ker je vozišče spolzko oziroma dotrajano. Tam je minuli ponedeljek v globino zgrmel velik tovornjak in le sreči gre zahvaliti, da žrtev ni bilo.

Sporna obvoznica je izredno prometna, zato kranjska občina na njenem priključku proti Besnici zdaj dela krožišče. Prav ta dela povzročajo zastoje tudi na obvoznici, po kateri je minuli ponedeljek po podatkih kranjske policijske uprave prehitro pripeljal voznik tovornjaka in ni mogel pravočasno ustaviti vozila. Po trku ga je odbilo na pločnik in podrl je dotrajano ograjo ter padel v globino na parkirišče, kjer po neverjetnem naključju ni bilo vozil ali pešcev. V bližini je gostinski lokal, otroško igrišče je oddaljeno nekaj metrov.

Za omenjeni viadukt so na direkciji za infrastrukturo naročili projektno dokumentacijo, objekt je bil zgrajen leta 1970 in je potreben popravil. Kdaj bi lahko zamenjali ograjo, preplastili cestišče in podobno, ne morejo napovedati. Ob zadnji nesreči so mnogi občani Kranja po spletu opozarjali tudi na zarjavelo ograjo, cestišče z vdrtimi kolesnicami in posebno nevarno vožnjo ob dežju ali snegu.

Ker ta nesreča ni bila prva take vrste, so pozivi kranjske občine družbi za državne ceste toliko bolj na mestu. Kot trdi župan Boštjan Trilar, to ni edini problem z državnimi cestami v Kranju. Posebej pereča je povezava med priključkom avtoceste Kranj vzhod do Primskovega z vsakodnevnimi zastoji. Nasprotno pa so nam na direkciji za infrastrukturo povedali, da pobud glede vzdrževanja cest iz kranjske občine v zadnjih letih ne beležijo.

A velja spomniti, da tudi kranjska občina ni ravno hitra pri urejanju svojih problemov s cestno infrastrukturo. Ko je težak tovornjak porušil lesen most čez Kokro in pretrgal komunikacijo med Hujami in mestnim jedrom, je občina potrebovala 16 mesecev, da je most ponovno postavila. Toliko časa obiskovalcem ni bila na voljo tudi naravna znamenitost, ki jo v Kranju štejejo med svoje posebnosti – kanjon reke Kokre, ki mestno središče deli na pol. Zdaj je most odprt, obnova pa je stala skoraj 70.000 evrov.