Dela pri obnovi krožne kabinske žičnice na Kanin gredo h koncu. Medtem ko kabine na odsekih med spodnjo postajo in postajo C že krožijo, pa na zgornji postaji Prestreljenik, na višini več kot 2000 metrov, še čakajo na zamenjavo obračalnega kolesa, ki naj bi ga v prihodnjih dneh pripeljali iz Francije.

»Potem ko bomo od proizvajalca žičnic Poma dobili kolo, ga bomo v poldrugem dnevu tudi namestili. Trenutno vgrajujemo signalne naprave. Doslej smo zamenjali pet koles na postajah A, B in C. Menjali smo tudi vse baterije na drogovih in 500 metrov poškodovane jeklene vrvi. Postaviti in popraviti je bilo treba veliko stebrov, ki so bili uničeni v letih 2013 in 2014, ko jih niso vzdrževali. Na Kaninu je bilo takrat namreč tudi po 10 do 14 metrov snega. Na posameznih postajah krožne kabinske žičnice pa smo opravili generalno obnovo transportnega sistema za kabine, « je povedal Peter Poljanec, direktor Kaskaderja.

Čakajo še obračalno kolo iz francoske Pome

Jožeta Duhovnika, direktorja družbe Dr. Duhovnik, ki vodi naložbo na Kaninu, smo včeraj poklicali na vrh Kanina, kjer je nadzoroval dela pri obnovi. »V zadnjih dneh nas moti dež. Delavci v takšnih razmerah zaradi nevarnosti, ki nanje preži v visokogorju, ne morejo delati. Takoj ko bomo montirali obračalno kolo na Prestreljeniku, bomo začel testiranje. Na odsekih B in C delavci Kaskaderja nameščajo tudi signalni kabel. Zadnji test bo opravil Zavod za gradbeništvo Slovenije. Ko dobimo zeleno luč, a bomo žičnico tudi uradno zagnali,« je optimist Jože Duhovnik, ki je poudaril, da bodo takoj po dokončanju del na krožni kabinski žičnici zavihali rokave in začeli tudi priprave na zimsko sezono. Na novo bodo postavili trisedežnico Skripi, ki je zdaj podrta, in opravili zaključna dela na štirisedežnici Prevala. Na vrhu Kanina bodo za obiskovalce uredili tudi del restavracije.

Upravljanje kaninske žičnice v poletni sezoni bo prevzela družba Kaskader. »Nekaj ljudi imamo že pripravljenih, nekaj tehničnega osebja bomo najeli po Sloveniji. V Bovcu ni dovolj primernega kadra. Za zimsko sezono pa bo bovška občina pripravila razpis in dodelila licenco za upravljanje.

Državni denar za državni projekt

Po besedah investitorja plačila za opravljeno delo pritekajo razmeroma redno. Lani je bilo za sanacijo kaninskih žičnic iz proračuna nakazanih 2.331.219,28 evrov, letos pa naj bi država zagotovila 1.818.630,00 evrov, vendar to ne bo dovolj za pokritje naložbe. Celoten državni vložek v obnovo kaninskih žičnic je bil ocenjen na 5,9 milijona evrov in pomeni šele prvo etapo obnove smučišča. Celotna posodobitev in ureditev čezmejnega smučišča Kanin-Sella Nevea naj bi po ocenah stala okoli 40 milijonov evrov.

Cenik za krožno kabinsko žičnico Kanin

Dnevnik

PODATKI

Poletna sezona

–15 %

GORSKI

KOLESARJI

UPOKOJENCI

DIJAKI

ŠTUDENTJE

INVALIDI

ČLANI PLANINSKIH

DRUŠTEV

SKUPINE

ODRASLI

OTROCI

enosmerna

vozovnica

enosmerna

vozovnica

dnevna

vozovnica

14 €

9 €

22 €

povratna

vozovnica

povratna

vozovnica

17 €

12 €

Zimska sezona

SKUPINE IN AGENCIJE

dnevna vozovnica za odrasle

19 €

26 €

v visoki sezoni

v nizki sezoni

Opomba: Cenik za zimsko sezono so bovški svetniki sprejeli le začasno. Dokončnega bodo sprejeli po uskladitvi z upravljalci italijanskega dela smučišča na Selli Nevei.