Velik, prostoren, udoben. Vse to namreč ponuja tudi naš testni primerek, ki meri v dolžino 4,76 metra, torej toliko kot kak sodoben karavan, pa vendar zaradi svoje zasnove sprejme kar 1050 litrov tovora. In nudi v drugi vrsti prostor še za tri potnike. Pravi družinsko-transportni mnogobojec torej. Kako tudi ne bi bil, saj ob svoji dolžini, širini in višini premore še veliko mero udobja. Sicer ne na taki ravni kot kakšen specializiran potniški atlet, pa vendarle. Ima vse, kar mora sodoben avtomobil imeti, in še dvoje drsnih vrat, s katerimi se potniki na zadnjih sedežih hitro spoprijateljijo. Le zvočna kulisa motorja in ostalih dodatnih šumov in hrupov, ki prihajajo z vseh strani, je zaradi velikega tovornega prostora nekoliko okrepljena in na trenutke moteča. A nič ne de, kajti avtomobil se zna oddolžiti pod motornim pokrovom. Fiatovi sodobni dizelski motorji so več kot koristni sopotniki na cesti, dvolitrski, ki zmore 135 konjičev (99 kilovatov), pa še toliko bolj. Potniki kar težko verjamejo, kako je lahko poskočen in zanesljiv na cesti. Z njim seveda ne boste dirkali, a se višjih potovalnih hitrosti ne gre bati. Ob tem pa ti motorni konjiči pomenijo, da doblo ne »počepne«, ko ga malce bolj obtežite s tovorom. Ravno zaradi tega je to avtomobil, ki dejansko združuje več talentov v enem. In motor ob tem niti ne porabi preveč, ne glede na celotno pojavo avtomobila, ki deluje naravnost gromozanska – 8,6 litra na 100 kilometrov je spodobna poraba, če upoštevamo vse dejavnike, ob tem pa ne moti niti njegovo malo malce bolj robato delovanje.

Na drugi strani je udobja v potniški kabini veliko, voznikov delovni prostor dopolnjuje udobno sedenje za volanom, prestavna ročica ročnega šeststopenjskega menjalnika pa gladko teče iz prestave v prestavo. In ob tem, da je avtomobil lahkih nog, se kar porazgubi njegova velikost, ki jo zares začnete ceniti, ko morate prepeljati kašen večji tovor. Če bi ob tem tretjemu bočnemu oknu namesto pločevine dodelili stekleni del, bi bil to pravi veliki družinski prevozniški čudež. Šalo na stran, čudež ta avtomobil ni, ker je preveč realen in trdno stoji na tem svetu, kar je tudi prav. Čudeži so za pravljice, doblo pa je s svojimi talenti in ceno 20.250 evrov tak, kot mora biti. Z nekaj dodatne opreme se mu cena sicer malce dvigne na dobrih 24.000 evrov, a zato kupec dobi samodejno klimatsko napravo, tempomat, strešne nosilne sani in še kaj. Skratka, spremeni ga v pravega družinskega prevoznika, ki je idealen tako za nedeljski izlet kot torkovo ali sredino dostavo materiala in izdelkov pri kakšni stranki. In več talentov v enem – to nikoli ne more škoditi, predvsem zato ne, ker doblo izpolnjuje tisto prvo zapoved: zaradi ene lastnosti ne trpi druga. Več si dejansko danes že težko želimo, mar ne?