A Horton je iglu zgradil kot umetniški projekt, s katerim je hotel tudi zaslužiti kak dolar. Posnel je nekaj fotografij nove snežne hišice, napisal mikaven oglas in domovanje postavil na spletni portal Airbnb, preko katerega lahko pri zasebnikih širom sveta najamete njihovo hišo ali stanovanje. Za nočitev v svojem butičnem igluju je nameraval gostom zaračunati 200 dolarjev na noč, več, kot stane nočitev v kakšnem spodobnem newyorškem hotelu. Čeprav je bila gradnja igluškega hotela mišljena kot potegavščina, so jo mnogi snežni zanesenjaki vzeli resno. V sicer pestri ponudbi iglujev na Airbnb se je pet posameznikov dejansko zanimalo za nočitev v Hortonovem igluju (eden je hudomušno poizvedoval o možnosti najema prihodnjega julija), ki pa je bil v primerjavi z drugimi snežnimi nastanitvami precej rustikalen. Zgolj vzglavniki in nekaj odej je bil ves luksuz domnevno petičnega igluja. Za stroge standarde Airbnb daleč premalo. Le nekaj ur je oglas živel na njihovem spletnem servisu, preden so ga umaknili zaradi varnostnih standardov, ki so očitno strožji od eskimskih. Hortonu so pojasnili, da je iglu neprimerna nastanitev za oglaševanje na njihovem portalu, ker ne premore tekoče vode.
Butični iglu hotelir
Največji snežni vihar na vzhodni obali ZDA v zadnjih letih se je komaj dobro polegel, ko se je trojica prijateljev lotila iz obilne snežne pošiljke skovati nekaj dobička. Enega bolj domiselnih gradbenih projektov v newyorškem Brooklynu so načrtovali že vse od jeseni. Umetniški direktor pri eni izmed večjih oglaševalskih agencij Patrick Horton je s prijateljema poprijel za snežno lopato in na vrtu svoje stanovanjske hiše začel graditi novo domovanje. V zgolj nekaj urah so izdelali ličen iglu, ki bi zagotovo opravil tehnični pregled po eskimskih standardih.