Človek je od nekdaj rad segal po zvezdah. Segal po nemogočem, oddaljenem, nedosegljivem. Sem ter tja je komu uspelo kakšno zvezdo tudi ujeti, a vseeno je nočno nebo, posejano s tisoči in tisoči zvezd, nekaj, kar razvnema človeško domišljijo. To primerjati z avtomobil na prvi pogled ni najbolj »spodobno«, a če vemo, da so lahko tudi avtomobili zvezde, tiste prave pa za veliko večino smrtnikov nedosegljive, je še toliko bolj razveseljiva zvezda, ki si jo lahko privoščimo. Pri Oplu to vedo, zato svojega avtomobila v enem od najbolj obleganih avtomobilskih segmentov niso zaman poimenovali astra. Nova sije še svetleje, še vedno pa ostaja na dosegu roke in želja.

Peta generacija astre je res nova, tako v zunanjosti kot notranjosti. Inženirji so jo zasnovali z velikim poudarkom na zmanjševanju teže, kajti lažji avtomobil pomeni, da je lahko tudi varčnejši, sodobnim varnostnim in udobnostnim dodatkom navkljub. Zato veseli, da je nova astra od 120 do 200 kilogramov lažja od predhodnice, od tega ima samo karoserija na tehtnici 77 kilogramov manj. Kot se za sodoben avtomobil spodobi, so novi tudi motorji, ki ustrezajo standardu euro6. Astri so namenili dizelske in bencinske agregate z delovnimi prostorninami od 1,0 do 1,6 litra ter močmi od 70 do 147 kilovatov (95 do 200 KM, slednji bo v ponudbo prišel kasneje). Za dizelske motorje nove generacije sami pravijo, da so »šepetajoči« dizli, neverjetno miren in tih tek pa se izkaže tudi v praksi. Pohvaliti velja tudi enolitrski bencinski motor, ki ponuja veliko več zmogljivosti, kot se mogoče zdi na prvi pogled.

Dimenzijsko je astra ostala znotraj svojih kompaktnih dimenzij. S 4,37 metra dolžine je za 5 centimetrov krajša od predhodnice in z 1,49 metra kar 2,5 centimetra nižja, zato deluje bolj mišičasto in agresivno, seveda pa je tudi nova generacija na voljo tako s petimi vrati kot karavan, ki v nižjem srednjem segmentu enostavno ne sme manjkati.

Učinkovitost, dizajn in povezljivost so bili glavni cilji razvoja avtomobila, saj z astro ponujajo tehnologije, ki so bile sicer bolj ali manj namenjene vozilom višjih cenovnih razredov. Med njimi tako najdemo na primer luči LED, ki se same prilagajajo zunanji osvetlitvi, masažni sedež, sistem onstar, ki vozilo spremeni v potujoči vir signala brezžičnega dostopa do interneta, in še bi lahko naštevali. Veliko pozornosti so namenili tudi voznim lastnostim in aerodinamiki vozila, kar še dodatno pripomore k udobnejši in tišji vožnji.

Nova astra v petvratni različici bo pri nas na voljo v začetku novembra, karavanska pa spomladi naslednje leto. Sistem onstar, ki ponuja tudi asistenco s pritiskom na gumb, pa bo pri nas začel delovati jeseni, prvo leto bo naročnina nanj zastonj. Cenovno se bo petvratna astra vrtela nekje na ravni dosedanjega modela. Najnižja cena tako znaša 13.990 evrov, za to pa kupec dobi ročni petstopenjski menjalnik, 1,4-litrski bencinski motor s 100 konjiči, klimatsko napravo, ESP, električni pomik sprednjih šip, radio in še bila lahko naštevali. Trenutno med najdražje spada astra s 6-stopenjskim samodejni menjalnikom, 1,6-litrskim dizlom s 136 konji in bogato opremo innovation, ki jo cenijo na 19.600 evrov.