Mercedes V na eni strani omogoča, da se v njem prevaža do osem ljudi, ki pa se hkrati počutijo, kot da so v bistveno manjšem avtomobilu. Sedežnih različic je na voljo kar nekaj. Spredaj sta v vsakem primeru dva potnika, v osrednjem prostoru vozila pa lahko postavite dve klopi za tri potnike ali pa dve vrsti s po dvema sedežema, pri čemer lahko srednjo vrsto tudi obrnete, da se potniki med seboj gledajo v oči. Testni primerek mercedes razreda V 220 CDI avantgarde je imel dve vrsti s po tremi sedeži, kjer je za udobje potnikov sicer najbolje poskrbljeno, če v vsaki vrsti sedita po dva potnika, skupno torej šest.

Volanski sklop in komandna plošča sta narejena z vrhunskimi materiali, ki so oblikovani v moderne linije. Nedvomno se voznik počuti, kot da sedi v limuzini. Toda pri teh občutkih ne gre le za vizualni, ampak tudi za tehnični vpliv. Razred V se namreč pelje tako udobno, da voznik kmalu pozabi, kako velik avtomobil resnično upravlja. Zgleden je čas, ki ga potrebuje do stotice – 10,8 sekunde, enako velja za končno hitrost pri 194 kilometrih na uro. To omogoča 2,2-litrski dizelski motor s 164 konjskimi močmi (120 kW). Ob normalni vožnji poraba znaša 8,2 litra, v prtljažniku je ob normalni postavitvi sedežev prostora za 1030 litrov prtljage.

V paketu opreme avantgarde je vse nujno potrebno, od sistema ESP, zračnih blazin in klimatske naprave, s čimer mercedes razreda V 220 CDI avantgarde stane 48.300 evrov. Velik znesek, toda nobeno (materialno) udobje ni poceni. Enako velja za vso dodatno opremo. Paket za parkiranje je ovrednoten na 1275 evrov doplačila, samodejni menjalnik 7G-tronic plus na 2562 evrov, navigacijska naprava na 610 evrov… Z vsem skupaj testni primerek stane 62.005 evrov.

Več fotografij na www.dnevnik.si