Mediji so očitno nasedli napovedim, da se obeta skorajda športna poslastica desetletja, potem pa je Podmežaklo pričakovano obiskala nezanimiva druga postava Olimpije. Jeseniško društvo je po elektronski pošti obveščalo novinarje o vsaki malenkosti v povezavi z dogodkom, kot bi šlo najmanj za tekmo lige prvakov. Njihovo spletno stran in socialna družbena omrežja so preplavila pozitivistična besedila, kjer se je celo izpisalo, da ima »ogenj jeseniškega hokeja priložnost, da se razplamti kot v najboljših časih«. Ob tem se je društvo že prejšnji petek odločilo izvesti samopromocijsko revijo na tiskovni konferenci, na kateri sprva sploh niso predvideli, da bi imeli poročevalci morda celo kaj vprašati. A huje od tega je bilo nespodobno povabilo tiskovnega predstavnika Luke Dolarja, ki je navzoče pozival, naj sodelujejo pri skupnih naprezanjih za dobrobit jeseniškega hokeja, kar je seveda skregano z osnovnim poslanstvom novinarskega dela.

Novinarsko-piarovska mreža okoli Jesenic je že tako razširjena, da nihče več o ničemer ne podvomi. Se je kdo vprašal, zakaj skupina SIJ z Acronijem ob vsem svojem dobičku prispeva zgolj nekaj deset tisoč evrov in zakaj so pogodbo sklenili le do konca sezone? Zakaj roke sodelovanja niso ponudili že prej, ko je bila panoga na Jesenicah celo na resni poti v samoukinitev? So s tako nizkim vložkom morda zraven le zato, da jim ne bo mogel nihče očitati, da ne podpirajo novega hokejskega projekta? Dragi Jeseničani, malo več samorefleksije ne bi škodilo. Saj veste – kritika je gibalo razvoja, Jesenice pa so za slovenski šport preveč pomembne, da bi zamočili že na začetku nove poti.