Igro, ki še najbolj spominja na robinsonjado z lego kockami, je ustvaril švedski programer Markus "Notch" Persson, njen nadaljnji razvoj in izdajo pa je prevzela družba Mojang. Leta 2009 so izdali prvo različico za osebne računalnike, sledile so še izdaje za mobilnike in igralne konzole.

Minecraft igralcem ponuja neskončno velik svet, v katerem lahko gradijo različne objekte in zbirajo predmete. Na voljo je način igranja, ki pozornost v celoti posveča kreativnosti, na voljo pa je tudi bolj akcijski način, kjer mora uporabnik v divjini preživeti pred napadi pošasti, ki se pojavijo, ko zaide sonce.

Več kot igra

"Minecraft je več kot le odlična igra - gre za odprto platformo z živahno skupnostjo uporabnikov, ki predstavlja bogate priložnosti tako za igralce kot tudi za Microsoft," je dejal Microsoftov izvršni direktor Satya Nadella, ki je prevzem švedskega podjetja uradno potrdil danes.

"Igranje iger je ena glavnih aktivnosti, ki pokriva tako osebne računalnike kot tudi konzole in mobilne naprave, uporabniki pa vsako leto za to namenijo več milijard ur," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejal Nadella. Kakšne načrte ima Microsoft z igro v prihodnje pa v tem trenutku še ni povsem jasno, vprašljivo pa je, če bo vložek lahko upravičil z nadaljnjo prodajo izvodov, saj je igra verjetno že dosegla veliko večino zainetresiranih.

Od izida leta 2009 je bilo prenesenih več kot 100 milijonov kopij Minecrafta, ki hkrati velja za najbolj priljubljeno igro na Microsoftovi konzoli Xbox in najbolj prodajano aplikacijo za mobilna sistema iOS in Android, so zapisali pri Microsoftu. Zgolj na konzoli Xbox 360 naj bi uporabniki za igranje igre z značilno kockasto grafiko v zadnjih dve letih porabili več kot dve milijardi ur.