Zmagovalna posadka je francosko-nemško-švicarska kombinacija Benoit Treluyer-Andre Lotterer-Marcel Fässler, ki je z najmočnejšim Audijevim orožjem, hibridnim dirkalnikom R18 e-tron, premagala prvo posadko nemške tovarne v postavi Tom Kristensen-Luca Di Grassi-Marc Gene, ki je prevozila tri kroge manj, tretja je bila ekipa Toyote.

Za člane tovarne Audi je današnji uspeh že 13. na njihovih 18 nastopih v Le Mansu, obenem pa že sedma dvojna zmaga.

Toyota, ki je pred letošnjo dirko veljala za favorita in je tudi vodila 14 ur, pa je na cilj pripeljala le en dirkalnik Toyota TS 040 Hybrid, ki so ga vozili Sebastien Buemi, Anthony Davidson in Nicolas Lapierre.

Smola se je držala tudi ekipe Porsche, ki se je vrnila na dirko po premoru, a je, potem ko so Nemci tudi že vodili, le uro pred koncem nekdanji dirkač formule 1 Mark Webber z dirkalnikom Porsche 919 Hybrid odstopil zaradi tehnične okvare, drugi bolid pa je zaradi okvare menjalnika končal v ozadju.

Za lep dosežek pa je poskrbel še en nekdanji voznik formule 1 Nick Heidfeld. Nemški dirkač je nastopil v zasebni ekipi ter se na koncu z dirkalnikom Rebellion R-One-Toyota uvrstil na visoko četrto mesto. Kot zanimivost velja omeniti, da je bil na startu tudi nekdanji francoski nogometni reprezentant Fabien Barthez, s Ferrarijem 458 je končal na 27. mestu

Kot vselej je dogajanje na dirki zaznamovalo tudi vreme, saj je v soboto popoldne in zvečer dirkače motil naliv, že v prvem delu pa je moral zaradi dveh večjih nesreč posredovati varnostni avtomobil. Prireditelji pa so bili zadovoljni tudi z odzivom navijačev, saj si je 24-urno klasiko v živo ogledalo 263.300 ljubiteljev avtomobilizma.