Od takrat do danes je postal Alples s svojim pohištvom za dnevne sobe, predsobe, spalnice, mladinske sobe in še kaj sestavni del naše kulture bivanja. Predvsem pa je vodilni proizvajalec pohištva v srednjem cenovnem razredu na slovenskem trgu in večino prihodkov ustvari s prodajo pohištva pod lastno blagovno znamko.

alples_urbana.jpg

Direktor Alplesa France Zupan je zaradi tega upravičeno ponosen: »Prodaja pod lastno blagovno znamko Alples pomeni, da izdelki, ki so izdelani v Alplesu, tudi v salonih nosijo ime Alples. Niso na voljo kot produkti trgovske blagovne znamke. S tem že vrsto let krepimo zavedanje naših kupcev o odličnosti našega imena, produkta in storitve. Vendar pa takšen položaj na trgu zahteva stalno gradnjo vrednosti blagovne znamke in navsezadnje je to za nas obveza, da naše izdelke izboljšujemo in storitve dopolnjujemo.«

alples_natura.jpg

Alples je v svoji dolgi zgodovini razvil dober posluh za svoje kupce. Ne gre samo za to, da pohištvo montirajo doma pri kupcu ali da ga servisirajo v dogovorjenem roku, ampak za veliko več. Že pred veliko časa so razvili osnovno filozofijo: da so njihovi izdelki predvsem uporabni, pa naj se sliši še tako neobičajno, saj imamo danes na trgu mnogokrat izdelke, ki so morda všečni, uporabni pa ne. V Alplesu pri snovanju in razvoju upoštevajo sodobne življenjske navade in potrebe. Da so sestavljivi, torej je mogoče kombiniranje elementov za sestavljanje raznolikih sestavov po željah in potrebah kupcev. In predvsem, da je v njihovih izdelkih vrednost, torej najboljše razmerje cene in kakovosti.

Kako ste prišli do tega v Alplesu?

»Kot ste že omenili, naši začetki segajo dobrega pol stoletja v preteklost in v teh letih smo si nabrali ogromno izkušenj in spoznanj. Eno od teh je tudi to, da je uspeh posameznega izdelka odvisen od vrste dejavnikov. Začne se že z izbiranjem kakovostnih materialov, brez sodobno opremljene proizvodnje in vrhunsko usposobljenih delavcev tudi ni želenega rezultata. Nato sledi seveda primerna predstavitev izdelka v pohištvenih salonih, kjer noben detajl ni prepuščen naključju. Pot izdelka pa se tu ne konča. Zaključi se pri kupcu doma, ko mu pohištvo tudi dostavimo in zmontiramo. Vsa ta pot izdelka je skrbno premišljena in načrtovana, vse s ciljem, da končnemu kupcu omogočimo prijetno nakupno izkušnjo in trajno zadovoljstvo, ko njegovo stanovanje spremenimo v dom.«

Vaš slogan »Ko stanovanje postane dom« je pravzaprav postal vaše poslanstvo, na tem temelji vaša poslovnost. Koliko neposredno pomagate kupcem pri ustvarjanju doma?

»Že dolgo se zavedamo dejstva, da ni dovolj le kakovosten izdelek, ampak je mogoče še bolj pomembno znanje, na kakšen način ga najbolje uporabiti. Zato že vrsto let skrbimo za to, da prodajalci v pohištvenih salonih dobro poznajo vse naše programe, kar je osnova za dobro svetovanje. Korak naprej pa smo šli s storitvijo 'Arhitekt svetuje', ki jo lahko izkoristi prav vsakdo. Prek naše spletne strani www.alples.si je treba le poslati povpraševanje, naši arhitekti pa potem pripravijo predlog postavitve pohištva. Seveda je treba poudariti, da je bistveno za pripravo dobrega predloga čim boljše poznavanje želja in potreb ljudi, ki pošljejo povpraševanje. Zato ni nikoli preveč informacij. Osnova je seveda prostor, ki je na voljo. Tu mislim na namen in mere prostora, ovire v prostoru (radiatorji, vrata, okna, stikala…). Vse to pa ne pomeni veliko, če ne vemo, kdo bo ta prostor uporabljal in kaj bo v njem počel. Več informacij poznamo, boljši predlog lahko pripravimo.«

Na letošnjem sejmu pohištva boste prvič predstavili vaše kuhinje. Ali so pri vsej vaši ponudbi manjkale samo kuhinje in zakaj ste tako dolgo čakali?

»Ne strinjam se s trditvijo, da smo dolgo čakali. Vrsto let smo gradili široko ponudbo pri programih, po katerih smo danes znani (spalnice, dnevne sobe, predsobe…), zdaj, ko je ta ponudba optimalna, pa je napočil čas za korak naprej. Zadnja leta smo ogromno truda in naporov posvetili projektu novih Alplesovih kuhinj. Ker želimo, da tudi pri kuhinjah dosegamo enaka visoka merila kot pri drugem pohištvu, je bilo treba pridobiti nova znanja, najti prave materiale, nadgraditi proizvodnjo in vse to oplemenititi z našo polstoletno tradicijo in izkušnjami. Končen produkt tega zahtevnega procesa letos ponosno predstavljamo na ljubljanskem pohištvenem sejmu in komaj čakamo, da vidimo odzive obiskovalcev in poslovnih partnerjev, ki bodo prvič videli nove Alplesove kuhinje pod imenom Urbana natura.

V letošnjem letu smo se podali v še en nov segment pohištva. Predstavili smo linijo vgradnih omar Alp'lux, ki so oblikovno skladne s preostalim našim pohištvom. Tako je lahko sedaj pohištvo v spalnici oblikovno usklajeno z vgradno omaro in tako ta ne predstavlja tujka v prostoru. Če se ozremo na našo celotno ponudbo, vidimo, da lahko opremimo celotno stanovanje in je tako zgodba zaokrožena, kar pa seveda ne pomeni, da smo končali z razvojem novih izdelkov. Prihodnje leto bo sila zanimivo, saj imamo pripravljenih kar nekaj novosti, ki bodo luč sveta ugledale v kratkem.«

Kako so nastale te kuhinje, ki prihajajo na trg z imenom Urbana natura? Se v tem imenu skriva nekaj več?

»Kuhinje so nastajale vrsto let in so plod trdega dela vseh zaposlenih v podjetju. Nismo želeli na hitro in stihijsko trgu ponuditi neki nov proizvod le zato, da bi imeli v ponudbi tudi kuhinje. Celoten njihov razvoj je potekal z mislijo na končnega uporabnika. Želeli smo ustvariti kuhinjo, ki bo uporabniku v veselje, zadovoljstvo in ponos. Predvsem pa pojem dobrega počutja. Želimo, da naše kuhinje predstavljajo vonj narave v mestu in hkrati okus svetovljanstva v naravi. Kuhinja je občutek, ki ga je težko opisati, a ga vsak po svoje prepozna, ko ga občuti. V njem se prepletajo pravi nadih domačnosti in veliko izkušenj sveta. Alples vse to ima! Zato smo ustvarili kuhinje s čistimi linijami in z občutkom brezčasnosti! Kuhinje z imenom kakovosti: Alples.«

Letošnji pohištveni sejem bo potekal pod sloganom Nov veter v vašem domu. So nov veter tudi vaše kuhinje? Kam jih lahko uvrstimo?

»Alplesove kuhinje Urbana natura se počutijo popolnoma domače med preostalim našim pohištvom. Saj si delijo isto znanje, izkušnje in ljudi, ki jih ustvarjajo. Uvrstimo pa jih lahko tudi v sleherni dom. Zaradi širokega nabora različnih elementov je možno z našimi kuhinjami ustvariti domačnost in sproščeno udobje. Poskrbele bodo za prijeten občutek in harmonijo pri odprtih prostorih. S prepletanjem svetlega in temnega ter z dodatno svetlobo bodo popestrile barvitost življenja. Če želite, da se dotakne tudi vas, nas obiščite na letošnjem pohištvenem sejmu v hali A, kjer se boste lahko posladkali z drobnim presenečenjem.«