Od takrat, ko ga je slovita Oprah vzela pod svoje okrilje (v osmih letih sodelovanja v njeni oddaji je prenovil kar 127 različnih interjerjev), se je Natova kariera samo še vzpenjala. Napisal je knjigo z naslovom Pravila doma: spremenite prostor, v katerem živite, v prostor, ki ga boste ljubili ter vodil lastni televizijski šov, ki so ga nehali snemati spomladi letos. Oblikovalec deškega videza, ki ga Oprah kliče kar Srčkani, pripravlja dva velika projekta. Oktobra izide njegova nova knjiga Pomembne stvari, predstavil pa bo tudi svojo kolekcijo notranje opreme za trgovsko verigo Target, ki obsega 150 kosov.

berkus_target.jpg

Več o ljudeh kot o notranjem dizajnu

Nova Berkusova knjiga je izjemno osebna in več govori o ljudeh kot o notranjem dizajnu. »Knjiga je odziv na vse informacije in dezinformacije v medijih, ki nam pripovedujejo, kako naj opremljamo,« pravi Nate. »Po mojem mora dom pripovedovati zgodbo o ljudeh, ki v njem živijo. Dom mora biti lep in funkcionalen, toda mnogo poti je, kako to doseči. Moj namen je bralcem svetovati, kako naj se odločijo za pravi dizajn.« Knjiga predstavlja štirinajst projektov, ki so zmagoslavje osebnega stila, med njimi garsonjero v Brooklynu, stanovanje v San Franciscu z veliko teraso in minimalistično hišo na ranču v Teksasu.

Berkus svoje nadarjenosti ni rezerviral le za bogate naročnike, temveč je že pred štirimi leti oblikoval kolekcijo dostopne notranje opreme za Home Shopping Network. Sodelovanje s Targetom pa prinaša novo kolekcijo čudovito oblikovanih predmetov po ugodni ceni. »Nisem pristaš samo enega stila,« razlaga Nate, »pač pa mi je všeč vse od švedskih starin in obdobja moderne sredi prejšnjega stoletja do milanskega dizajna iz 70. let.« V kolekcijo je vključil tako ročno narejene izdelke kot košarice in kovinsko dekoracijo, materiali pa so naravni in teksturirani. Oblikovalec je navdih dobil v predmetih, ki krasijo njegov dom, in jih je zbiral zadnjih 25 let.

nate_berkus1.jpg

Številni projekti za eminentne naročnike

Dizajnersko podjetje, ki ga je Nate Berkus že pri 24 letih ustanovil v Chicagu, je prevzelo številne eminentne projekte, na primer za Spago Wolfganga Pucka, Barneys New York, hotelsko verigo W in glasbenika Billyja Joela. »Razlika med tem, kaj sem naredil za Oprahine goste in lastne naročnike, ni tako velika,« dodaja Nate. »Vse je v odkrivanju ciljev, kako hoče kdo resnično živeti v svojem okolju. Mislim, da so najboljši dizajnerji prevodniki za svoje naročnike.« Simpatični dizajner, ki je leta 2004 preživel cunami na Šri Lanki, v katerem je izgubil takratnega življenjskega sopotnika, se želi čim prej vrniti na televizijske zaslone. Pripravljati je začel nov šov, ki naj bi ga začeli oddajati v letu ali dveh.

Nekaj eminentnih projektov Nata Berkusa si oglejte v naši fotogaleriji.