Velikemu kristalnemu globusu Tine Maze so sledili smučarski poleti v Planici in Zlata lisica, so danes sporočili iz podjetja TSmedia, ki upravlja iskalnik Najdi.si.

Ostali dogodki, ki so zanimali Slovence, so politične in pravne narave. Med njimi so sojenje Janši, sojenje Čista lopata, aretacija in pobeg Hilde Tovšak, vseslovenska vstaja. Slovencev pa se je dotaknila tudi smrt Matjaža Tanka.

V iskalno okno iskalnika Najdi.si so sicer uporabniki v prvih šestih mesecih največkrat vtipkali vreme, horoskop in igre. Visoko pri vrhu, na četrtem mestu ostaja zavod za zaposlovanje. Najbolj iskane besede so bile poleg omenjenih tudi Google, Facebook, Youtube, 24ur in Avto.net.

Na športnem področju so Slovenci najpogosteje iskali smučarko Tino Maze, sledita ji boksar Dejan Zavec in nekdanji veslač Iztok Čop.

Med slovenskimi politiki je bilo največ zanimanja za nekdanjim predsednikom vlade Janšo, sledita pa mu aktualna premierka Alenka Bratušek in ljubljanski župan Zoran Janković.

Med slovenskimi glasbeniki/estradniki so največkrat poizvedovali za Heleno Blagne, Modrijani in Tanjo Žagar.

Med tujimi znanimi osebnostmi prvo mesto vedno znova in znova pripada hrvaški pevki Severini. Sledita ji noseča britanska princesa Kate Middleton in hrvaški pevec Oliver Dragojevič.

Med slovenskimi gospodarstveniki pa so največkrat poizvedovali za Igorjem Akrapovičem, Danijelo Bervar in Samom Loginom.

Podrobnejše lestvice najpogostejših iskanj so na voljo na spletnem naslovu http://www.najdi.si/lestvice.

24ur.com ostaja najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji

Na lestvici slovenskih spletnih strani z najvišjim dosegom je maja prvo mesto ohranila spletna stran 24ur.com. Tudi na drugem in tretjem mestu ni prišlo do sprememb, na teh mestih ostajata siol.net in bolha.com, kaže raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS).

Spletna stran 24ur.com je maja zabeležila 764.070 različnih slovenskih obiskovalcev in s tem dosegla 53,64-odstoten doseg; uporabniki so opravili 97,42 milijona prikazov.

Po številu obiskovalcev 24ur.com sledita siol.net (557.611 obiskovalcev; 39,14-odstotni doseg; 59,43 milijona prikazov) in bolha.com (509.970 obiskovalcev; 35,80-odstotni doseg; 100,37 milijona prikazov).

Prvi trojici do desetega mesta sledijo najdi.si, rtvslo.si, zurnal24.si, avto.net, itis.si, vizita.si in zadovoljna.si.

Spletna stran Slovenske tiskovne agencije (STA) je bila maja s 33.054 slovenskimi uporabniki na 61. mestu, uporabniki pa so opravili 1,12 milijona prikazov.

Doseg vseh 87 merjenih strani v obdobju med 1. in 31. majem znaša 1.381.768 različnih slovenskih obiskovalcev, ki so opravili malo manj kot 645 milijonov prikazov.

Kot še ugotavlja raziskava MOSS, je bilo maja med 1.422.794 in 1.426.212 mesečnih uporabnikov interneta. Od tega je bilo 83,4 odstotka oz. 1.424.503 mesečnih uporabnikov, prebivalcev Slovenije, starih od 10 do 75 let.

Večkrat dnevno je sicer internet uporabljala 56,73 odstotka uporabnikov, vsak dan jih je internet uporabljalo 29,62 odstotka, nekajkrat na teden 11,42 odstotka, medtem ko jih je internet redkeje, a vsaj enkrat mesečno, uporabljalo 0,14 odstotka.

Med mesečnimi uporabniki interneta je 54 odstotkov moških in 46 odstotkov žensk, povprečna starost pa znaša 38 let.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013-2015 pa jo izvaja družba Gemius Adria.