Generacija Baby Boomerjev je vse prej kot neaktivna na spletu. Ste denimo vedeli, da v to generacijo spadata Bill Clinton in Barack Obama, pa ustanovitelja Appla Steve Jobs in Steve Wozniack, prav tako Microsoftov Bill Gates. Z domačega prizorišča pa denimo sindikalist Dušan Semolič, glasbenik Zoran Predin, popotnik Zvone Šeruga, igralec Boris Kobal – ženske predstavnice smo kot kavalirji seveda izpustili. Bi zanje rekli, da so nebogljeni starčki, ki ne znajo rokovati z osebnim računalnikom? Gotovo ne!

Strokovnjaki zato poudarjajo, da je BB generacija po nepotrebnem pozabljena in zapostavljena – vsaj, ko gre za spletne trženjske strategije. Sicer drži, da so bili vzgojeni ob tradicionalnih medijih kot so televizija, radio in časopis. Drži pa tudi, da si denimo v Veliki Britaniji prav ta generacija lasti 80 odstotkov vsega premoženja med prebivalci, v Združenih državah Amerike delež znaša 75 odstotkov. 75 odstotkov BB uporablja splet, 84 odstotkov si jih lasti mobilni telefon, 55 odstotkov jih uporablja družbena omrežja.

Lukas Maixner je postregel tudi s podatkom, da je na facebook trenutno prijavljenih 750.000 Slovencev. Ob tem dodaja, da svetovni trendi vsekakor nakazujejo rast prijav na facebook s strani generacije BB. Poudarja pa, da je omenjena generacija veliko bolj previdna pri objavljanju osebnih podatkov na spletu.

Mitja Tuškej je v okviru svoje raziskave ugotovil, da se generacija BB deli na tri dele – na hiperaktivne, na umirjene varuhe in na v usodo vdane posameznike. Sicer pa generacija BB na spletu najpogosteje išče novice, podatke o vremenu, kuhanju in nasvete za urejanje doma in vrta.

Generacija X (rojeni približno od 60ih let prejšnjega stoletja do leta 1982) na spletu najpogosteje iščejo informacije o zaposlitvi, o prostočasnih dejavnostih, nakupih. Generacija Y (rojeni po letu 1982) pa iščejo igre, komunikacijske pripomočke in poizvedujejo o različnih trendih.