Francoz ni bil edini, ki je imel hitro vožnjo v krvi, rekordne dosežke pa sta si izmenjevala z Belgijcem Camillom Jenatzyjem, vse dokler ta 19. aprila 1899 v vozilu, ki je po obliki še najbolj spominjalo na cigaro, ni kot prvi zemljan peljal hitreje od 100 km/h. Deset let kasneje, 8. novembra 1909, je padla že hitrostna meja 200 km/h, ki jo je za volanom blitzen-benza z vgrajenim 21,5-litrskim motorjem z močjo 200 konjev presegel Francoz Victor Hemery (202,692 km/h). Naslednja pomembna hitrostna meja je padla 28. marca 1927, zanjo pa je poskrbel pogumni Britanec Henry O'Neal de Hane Segrave. Sunbeam je imel vgrajena dva letalska motorja, vsak je imel 22,4 litra prostornine in moč 400 konjev, kar je na plaži Daytone zadostovalo za 327,973 km/h. Zanimivo, 85 let kasneje se je tako hitro mogoče peljati s številnimi serijskimi avtomobili, in sicer ferrariji, lamborghiniji, porscheji... Seveda veliko varneje. No, kar je skupnega nekdanjim in sedanjim voznikom, pa je dejstvo, da je cesta, ko v sekundi prevozimo 83 metrov, presneto ozka. In še tole: trenutni rekord znaša 1227,986 km/h, 15. oktobra 1997 ga je postavil Britanec Andy Green. Šlo je za prvi avto, ki je prebil zvočni zid.