Po Tothovih besedah je projekt utrpel zamude in povečane stroške zaradi dejanj ali nevednosti državnih in občinskih organov. "Celotna naložba se je od leta 2007 povečala z 220 milijonov evrov na 350 milijonov evrov, medtem ko se je dohodkovna stran zmanjševala. To avtomatično pripelje do skoraj neizvedljivega poslovnega načrta, ki ga dandanes noben investitor ne bi uresničil. Samo stroški javnega dela, torej železniške in avtobusne postaje, so se povečali za 35 milijonov evrov, komunalni prispevek za deset. Takšno povečanje stroškov razumemo, kar zadeva komercialni del projekta, za javni del, ki ne prinaša prihodka, pa ne," je dejal.

V Emoniki so še menili, da morata država in mesto, če res želita novo prometno vozlišče in koristi od največje nepremičninske naložbe, za to tudi storiti nekaj konkretnega in ne le dajati praznih obljub kot doslej. "Evropska sredstva so lahko ena od možnosti, ki bi jo lahko izkoristili. Sofinanciranje javnega dela je upravičen razlog za tako subvencijo. Povrh vsega ta sredstva ne predstavljajo bremena državnemu proračunu v celoti. Pričakujemo, da se vlada zaveda pomena tujih investicij in je tudi pripravljena zanje nekaj narediti," je brez dlake na jeziku sklenil Toth.

V Emoniki so še dejali, da se, čeprav je potniški center primarni projekt v državi in podjetje Trigranit še nikoli ni imelo slabih ali zamudnih kreditov v preteklosti, vseeno soočajo z izzivi pri zagotavljanju bančnih posojil. Trigranit bi sicer rad začel gradbena dela v začetku naslednjega leta. Do leta 2014 bi tako dokončali železniško in avtobusno postajo, parkirišča, nakupovalni ter zabaviščni center, kasneje pa še stanovanjsko in poslovno stolpnico.