Petrol je namreč svoje bencinske servise ta teden opremil z modrimi invalidskimi nalepkami s telefonsko številko servisa. Z njimi so označili točilna mesta, na katerih je mogoče natočiti vse vrste goriva. Nalepke so namestili tako, da so vidne iz vozila, na bencinskih servisih, kjer sta več kot dva otoka s točilnimi mesti, pa bodo dodali tudi talne oznake za invalide, še napovedujejo.

"Paraplegik, ki bo z avtom pripeljal do označenega mesta, bo odčital telefonsko številko in poklical prodajalca za blagajno. Ta mu bo priskoči na pomoč, natočil gorivo, povprašal, ali želi še kakšno drugo storitev, in mu pomagal pri plačilu," je olajšan postopek točenja goriva invalidov, ki jim med postopkom ne bo treba iz avta, opisal Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola.

Ideja o nalepkah, namenjenih invalidom, prihaja iz vrst zaposlenih na Petrolu in je plod internega projekta Prima ideja, domislil pa se je je Janez Križan. "Ko se vračaš z dela, ujet v avtu razmišljaš o vsem mogočem, tudi o invalidih, ki smo jim na naših servisih marsikaj že olajšali, denimo poskrbeli za stranišča, osnovnega problema, kako enostavneje do goriva, pa jim doslej še nismo rešili," je pojasnil Janez Križan. Tako je nastala preprosta nalepka, ki je, kot je poudaril direktor Berločnik, svetovna inovacija, saj ni bil z njo doslej opremljen še noben servis. Napovedal je, da to ne bo njihova zadnja pozornost do invalidov, saj že razmišljajo o mobilnem posterminalu, saj morajo zdaj ob dvigu gotovine paraplegiki uslužbencem zaupati svoj pin bančne kartice.

Predsednik Zveze paraplegikov Slovenije Dane Kastelic je novost pospremil z besedami: "Tudi paraplegiki smo kupci. Naš postanek na servisih je doslej spremljalo precej nervoze, saj je pomoč prodajalcev ob točenju goriva za paraplegike nujna. Zato nas veseli, da so zdaj bencinski servisi in točilna mesta primerno označeni in nam ne bo več treba trobiti." Tudi Mirjam Kanalec iz Ljubljane, ki je na invalidskem vozičku zaradi prometne nesreče z motorjem že več kot četrt stoletja in se z avtom sama vozi že dobrih deset let, je povedala, da je na bencinskem servisu skoraj vsak teden. "Doslej sem bodisi trobila bodisi prosila druge stranke, da pokličejo koga iz servisa, da mi pomaga. Zdaj mi ne bo treba nič več pojasnjevati, saj bo takoj vsem jasno, da potrebujem pomoč," je povedala Kanalčeva.