Lani ustanovljeno podjetje sestavljajo Vasja Progar, Jaka Bevk, Mauricio Valdes san Emeterio, Miha Ciglar in Metod Blejec, občasni zunanji sodelavci Klemen Mevc, Marko Vurzer in Matej Kolmanko ter dr. Andrej Levstek in dr. David Jurman s Fakultete za elektrotehniko na Univerzi v Ljubljani. Ideja za ustanovitev podjetja je nastala iz umetniških in raziskovalnih projektov, ki so jih fantje razvijali na Inštitutu za raziskovanje zvočnih umetnosti (IRZU). Rdeča nit njihovih produktov je torej zvok, razvijajo pa visokotehnološke produkte s področja elektro-akustike, digitalne obdelave/analize avdio in video signalov. "Naši produkti so usmerjeni zvočniki, interaktivni uporabniški vmesniki in mobilne aplikacije," pojasnjuje direktor podjetja Miha Ciglar, sicer audio inženir in zvočni umetnik.

Med drugim so tako razvili zvočnik, ki oddaja zgoščen snop zvoka samo v eni smeri, s čimer omogoča uporabo akustičnega oglaševalskega prostora v okoljih, kjer se na razmeroma majhnem prostoru nahaja veliko izdelkov, denimo v trgovinah in na sejmiščih, saj preprečuje medsebojno mešanje zvokov. Zvočnik hkrati ohranja tišino, kjer zvoka ne potrebujemo, na primer v muzejih, knjižnicah in galerijah. Drugi produkt, digitalni računalniški vmesnik, pa proizvaja taktilni oz. čutni signal brez fizičnega kontakta z uporabnikom. "Z usmerjanjem ultrazvočne energije naprava ustvari točko v prostoru, v kateri lahko uporabnik otipa zvočno teksturo, hkrati pa preko optične analize gibanja roke omogoča vnos podatkov, kar ustvari izkušnjo mehanske interakcije z zvočno zgoščino," pojasnjuje Ciglar.

Povedal je, da je bilo sodelovanje na Seeedcampu zanje zelo zanimiva in poučna izkušnja. "Pridobili smo ogromno novih kontaktov in nasvetov od izkušenih podjetnikov in investitorjev," je prve vtise strnil vodja ekipe, ki so ji Seedcampovi mentorji in investitorji posvečali precej pozornosti. "Kljub temu, da so naši izdelki zelo inovativni, so bila mnenja Seedcampovih mentorjev glede naših poslovnih potencialov zelo podobna: da z izdelki ne moremo zaslužiti veliko denarja v kratkem času. Bili smo edini izmed 20 podjetij, ki se primarno ukvarjamo z razvojem strojne opreme, zato smo bili precej presenečeni in navdušeni že samo nad tem, da so nas organizatorji Seedcampa sploh izpostavili oziroma povabili na predstavitev v Berlin," pravi Ciglar.

V podjetju sicer ravno zaključujejo s tehničnim razvojem produktov, postavili so spletno mesto www.ultrasonic-audio.com in se lotili promocije ter marketinških strategij. Za vzpostavitev in zagon podjetja so prejeli subvencijo Slovenskega podjetniškega sklada, brez česar, ocenjujejo, razvoj produktov nikakor ne bi bil mogoč. "S tega vidika je seveda vloga države v podjetniškem okolju neprecenljiva. Pomanjkljivost sistema financiranja mladih podjetij pa so predvsem pogoji črpanja javnih sredstev, ki so glede na dosedanje izkušnje zastavljeni nekako tako, da izredno omejujejo možnosti dejanske porabe pridobljenih sredstev," pa je Ciglarjev odgovor na vprašanje, kaj bi v tej razvojni fazi podjetja najbolj potrebovali iz državnega podpornega okolja.