Izobraževanje, ki se bo začelo ob 9.30 uri, so razdelili v tri sklope. V prvem bo računovodkinja Lea Bevčič predstavila e-računovodstvo, marketinški guru Aleš Lisac bo zaupal nekaj receptov za trženje, sodelovala pa bosta tudi Bogomir Strašek, predsednik uprave KLS Ljubno, zlate gazele 2011, in Boštjan Gaberc, direktor Mikrografije, gazele dolenjsko-posavske regije 2011, ki bosta z mladimi podjetniki delila izkušnje svojega uspeha, ki ga dosegata kljub težkim časom. Strašek je nedavno napovedal, da bo imel KLS letos okoli 27 milijonov evrov prihodkov ob domnevi, da se trenutna kriza ne bo poglobila, kar je okoli 10 odstotkov več kot lani. Rast prihodkov se kaže tudi v Mikrografiji, ki je sicer prisotna na petih trgih, poleg Slovenije tudi v Nemčiji, Avstriji, Bosni in Srbiji. "Večjo rast pa načrtujemo v jadranski regiji med novimi članicami EU. Ker bodo morale izpolnjevati precej tehnoloških in drugih pogojev, pričakujem, da bodo tam za naše posle dosti boljše razmere kot v preteklosti," je nedavno dejal direktor Boštjan Gaberc.

Drugi sklop bo bolj finančno obarvan, in sicer bo med drugim Aleš Budja iz podjetja Verlag Dashöfer svetoval, kako izterjati stranke, ki zamujajo s plačili. V obdobju velike plačilne nediscipline, v kateri se nahajamo, se namreč veliko število gospodarskih subjektov znajde v situaciji, ko za svoje storitve ali prodajo blaga ostanejo nepoplačani. Budja svetuje, da je v takšnih trenutkih primerno izvensodno ter sodno izterjavo terjatev zaupati strokovnim organizacijam, ki razpolagajo s potrebnim strokovnim znanjem za učinkovito izterjavo dolgov. "Obstaja namreč veliko izvršilnih sredstev, ki jih prava neuke stranke ne znajo pravilno uporabiti, a so lahko pri zagotavljanju kvalitetne in čimprejšnje izterjave dolgov izjemnega pomena," pojasnjuje Budja in dodaja, da v primerih, ko gospodarski subjekti sami skušajo izterjati večje zneske od svojih dolžnikov, a so pri tem neuspešni, velja razmisliti tudi o cesiji - prenosu terjatev na druge subjekte, ki se ukvarjajo z odkupom terjatev.

V zadnjem sklopu pa bo največ pozornosti namenjene spletu. Matjaž Šircelj iz podjetja Digitalna osebnost bo denimo predstavil uporabo družbenih omrežij v poslovne namene. Kot pravi, so za to primerna vsa družbena omrežja, predvsem pa Facebook, Twitter in LinkedIn. Šircelj bo izpostavil prednosti posameznega omrežja, ob tem pa predstavil še druga omrežja, kot so Google Plus, Xing in novinec Pinterest.