Je učinkovito marketinško orodje, kjer je možnosti in smeri za razvoj dovolj - potrebna je le dobra mera zagnanosti in učenje dobrih praks. Priložnosti za uspeh so dovolj zgodaj prepoznali tudi v podjetju TSmedia, kjer so doseg medija Planet Siol.net razširili na zunanje digitalne zaslone. S tem so postali prvi v državi, ki ponujajo vsebine na vseh petih digitalnih zaslonih: splet, mobilni telefon, televizija, tablica, zunanji digitalni zasloni.

Obveščeni na vsakem koraku v vsakem trenutku dneva

Darka Špiranca, ki v TSmedia opravlja delo produktnega vodje, obstoj njihove medijske hiše glede na trende ne skrbi: "Elektronski mediji nas spremljajo na vsakem koraku našega življenja. Ne moremo si predstavljati dela brez računalnikov, spletne povezave, kaj šele mobilnih telefonov. Značilnost teh medijev je, da imajo nekajkrat večjo penetracijo od klasičnih, kar lahko ustvarja veliko konkurenčno prednost. To velja tudi za zunanje digitalne zaslone, kjer je ustrezno razmerje med informativnimi vsebinami in oglasnimi sporočili še posebej pomembno. Sporočilna vrednost je bistvena komponenta takšnega medija, saj dosegajo ljudi tam, kjer jih klasični mediji ponavadi ne morejo. Ljudi želimo informirati o ključnih zadevah, in to v vsakem delu dneva."

Darka Špiranca je že od nekdaj zanimalo delo z ljudmi in odkrivanje novega, zato se je odločil za področje turizma in formalno izobraževanje končal z diplomo portoroške Fakultete za turistične študije Turistica. Po pripravništvu na Statističnem uradu RS je delo nadaljeval na Mednarodnem inštitutu za turizem. "Vedno sem si predstavljal, da bom delal na tem področju," pravi danes Špiranca, vendar je njegova kariera zavila v drugo smer.

Svoje znanje s področja podatkovnih baz je najprej prenesel v podjetje Teledat, kasneje pa v Najdi.si. Nato je šla njegova kariera strmo navzgor. Začel je z vodenjem manjših projektov, prvi večji pa je bil ADpartner, sistem za distribucijo oglasov na spletu, s katerim je zgradil največje kontekstualno spletno omrežje. To danes vključuje 2500 spletnih mest, na katere je možno pošiljati oglas z enega mesta.

"Zdelo se mi je fascinantno, da lahko upravljamo z oglasnim prostorom več kot 2500 slovenskih spletnih medijev in na ta način oglaševalcem omogočimo komunikacijo z več kot 90 odstotki slovenske spletne populacije," navdušeno opisuje Špiranec.

Nove izkušnje potnikov

Pred štirimi leti se je podjetje Najdi.si strateško povezalo s partnerjem Telekom Slovenije, naslednik nekdanjega Najdi.si pa je danes torej družba TSmedia, nosilec razvoja digitalnih vsebin, storitev in medijev v Skupini Telekom Slovenije, ki vključuje tudi nekdanji Planet 9 in Teledat.

"Že prej smo bili najpomembnejši igralec na področju digitalnega marketinga, imamo največjo prodajno ekipo in največji doseg na spletu, zato smo želeli upravljanje medija in ponudbo inovativnih oglaševalskih rešitev razširiti še na zunanje digitalne zaslone. Ledino je tu orala ekipa podjetja Prumaro, zato se nam je povezovanje z njimi, tako z vidika umeščenosti dodatnega zaslona na avtobusih mestnega prometa kot z vidika prenosa izkušenj, zdelo smiselno. Planet siol.net je tako edini slovenski digitalni medij, ki je prisoten na vseh digitalnih zaslonih," še pojasnjuje Špiranec.

444 prikazovalnikov, vgrajenih v ljubljanske mestne avtobuse, pomeni novo dimenzijo uporabniške izkušnje na področju javnih prevozov, saj potniki med vožnjo prebirajo različne informativne vsebine, sočasno pa se lahko prek svojih mobilnih telefonov odzovejo na oglaševalske kampanje, komunicirajo z "bralci" itn.

V TSmedia stavijo na nadaljnjo širitev in bogatenje ponudbe ter iskanje novih možnosti za oglaševanje v digitalnih medijih. V bližnji prihodnosti nameravajo vzpostaviti mrežo, ki bo vključevala več kot 1000 zaslonov tudi na drugih na javnih mestih: "Predvsem bi opozoril na trgovske centre, v katerih bodo lahko kupci dobili informacije o ugodnostih, če bodo le malce usmerili pogled," pojasni Špiranca, za katerim stoji predana ekipa sodelavcev.

"Digitalno oglaševanje je novo področje, na katerem morajo delati ljudje, ki verjamejo vanj in so se pripravljeni nenehno izobraževati, slediti svetovnim trendom in primerom dobrih praks ter jih prenašati v podjetje. "Vedno bi izbral ljudi, ki ne poznajo besedne zveze 'ne da se'. Ljudi, ki verjamejo, da lahko spreminjajo svet, so entuziastični, proaktivni, motivirani ter samoiniciativni."