Že od leta 2006 ga spremlja nenavadna slava programerja računalniške igre Line Rider, s katero se je zapisal v svetovno spletno zgodovino, saj je igra v enem letu zgolj na uradnem portalu za mednarodne vizualne umetnike deviantART doživela več kot trideset milijonov klikov. Igro so si prisvojili številni spletni pirati, zato jo je avtor zavaroval s prodajo komercialnemu podjetju. Zgodba se je začela dokaj preprosto. V tretjem letniku je za zaključno razstavo na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje pri predmetu ilustracije razvil program za igrivo animacijo v živo, pri kateri igralec z miško riše krivulje, po katerih se sanka glavni junak Bosch, ki je dobil ime po svojem ilustratorju. Igra je preprosta, a zahteva bistro poznavanje geometrijskih zakonitosti, zato so jo uporabljali celo v izobraževalne namene.

Po tej skoraj nadrealistični izkušnji in po trimesečni rezidenci v Kaliforniji je na pobudo soavtorice Nine Vrhovec začel aktivno predvajanje videoslike (VJ) v klubski sceni. Danes deluje kot aktivni del skupine Multipraktik, pojavlja se na različnih dogodkih v klubih K4, Gala hala in drugod. Najbolj dragoceno pa je njegovo sodelovanje pri zasnovi novomedijskih dogodkov in plesnih predstav, za katere v živo modelira tridimenzionalne videoslike oziroma tako imenovani "videomapping". S posebnim programom, ki ga je sam programiral v okolju Quartz Composer, modulira videosliko glede na tridimenzionalne objekte ali arhitekturo. Tovrstne aplikacije, ki bi jih bilo mogoče uporabljati v živo, še niso razvili v komercialnem polju, zato lahko že samo orodje razumemo kot neke vrste umetniški izdelek. Izjemnega pomena je namreč dejstvo, da vnaprej pripravljena orodja vplivajo na našo kreativnost, medtem ko orodja, ki jih umetnik razvije po meri, nadgrajujejo individualni izraz.

Videoprojekcije večjih dimenzij je Boštjan Čadež pogosto razvijal v sodelovanju z videastom Nevenom Kordo, s katerim je leta 2009 zasnoval živ video-plesni performans Odmevi v Stari elektrarni, pri katerem je obiskovalec doživel popolno potopitev v medijsko sliko. Poleg sodelovanja pri VJ-projekcijah Paralelni svetovi, ki se odvija vsako leto ob obletnici Metelkove mesta, je decembra lani v sodelovanju s Kordo in skupino Cirkulacija 2 mapiral pročelje Znanstvenoraziskovalnega centra SAZU na Novem trgu v središču Ljubljane. Razširjena ekipa Cirkulacije 2 bo nadaljevala raziskovanja zvočno-svetlobnih akcij v javnem prostoru tudi v okviru festivala Svetlobna gverila, ki bo razsvetlila mesto 28. maja v Tovarni Rog, 1. junija v Kinu Šiška in 4. junija v Parku Tivoli. Naslov projekta pa je URBI et ORBI/Platforma za totalno umetnost.

Boštjan Čadež z živo generirano videosliko in kot programer podpira številna dela in zvočne performanse umetnika Marka Batista, kot je denimo nedavni performans Časovni diagrami ali Variabilna koloidna matrica 3.1, ki je nastala v soavtorstvu z Natašo Muševič. Med drugim je programiral tudi scenografijo za avtorsko koreografsko delo Gregorja Kamnikarja M (različica 2.2). Z videom je sodeloval pri atmosferskem interaktivnem performansu Plod avtoric Neže Žehelj in Darje Demšar. Na 13. bienalu mladih ustvarjalcev Evrope in Sredozemlja sta se leta 2008 predstavila skupaj z Veli Silverjem s projektom PPP Players.