Delavci Slovenskih železnic so jo včeraj počasi, korak za korakom, potegnili z obrežja Ljubljanice, danes pa sledita ogled terena in začetek okoljske sanacije. Lokomotive pred dvigom niso razrezali, kot so sprva napovedovali, ampak so delavci z nje le sneli tiste dele, ki so bili na njeno ogrodje pričvrščeni z vijaki. Rezervoar so pred dvigom zamašili s peno, tako da iz njega ni moglo steči še več goriva, za katerega so kasneje poskrbeli ljubljanski poklicni gasilci. V Ljubljanici in na obrežju ob njej se je že v nedeljo izlilo okoli 1000 litrov dizelskega goriva, škodo pa ocenjujejo na pol milijona evrov.

Izvlečeno 67-tonsko jekleno pošast so včeraj tudi pregledali in jo fotografirali, preiskava hude nedeljske železniške nesreče, v kateri sta se lažje poškodovala strojevodja in železniški premikač, pa še poteka. Generalni sekretar Slovenskih železnic Igor Hribar nam je včeraj pojasnil, da bodo s štiriinštirideset let stare lokomotive v prihodnjih dneh odstranili dele, ki jih bodo lahko uporabili kot rezervne dele, nato pa razbito lokomotivo razrezali in odpeljali med staro železo.