Prvi popravni izpit bo SCT, ki razloge za dvomesečno zamudo išče v vremenu, imel že danes, saj most čaka skrben tehnični pregled. Na prvi pogled je še največ dela z dokončanjem postajališča za rečna plovila pod mostom. Na gradbišču so te dni tudi delavce, ki morajo poskrbeti, da bodo na most položene steklene plošče.

Kot je pred dnevi dejal ljubljanski župan Zoran Janković, od penalov za zamudo kljub zahtevku SCT za podaljšanje roka za dokončanje ne odstopajo, z njihovim zaračunavanjem pa po njegovih besedah ne bo težav, saj jih bodo odšteli od še neplačanih del. Skupaj je pogodba s SCT in Gradisom Ljubljana za Mesarski most vredna 2,93 milijona evrov, dodatnih 110.000 evrov pa je državi Mestna občina Ljubljana odštela še za stavbno pravico na obrežju Ljubljanice.

Po dokončanju Mesarskega mostu bo po Adamič-Lundrovem nabrežju v delu do Pogačarjevega trga dovoljen lokalni dovoz, po dokončanju garažne hiše pod Vodnikovim trgom, če bodo to sploh kdaj začeli graditi, pa bo celotno nabrežje zaprto za promet. Na Petkovškovem nabrežju, ki ga bodo po občinskih načrtih začeli urejati in na novo tlakovati prihodnje leto, sprememb ne bo, del med Prešernovim trgom in ulico Za Čreslom ostaja zaprt za promet, na delu do Resljeve ceste pa bo mogoč lokalni dovoz.