Generacija Y ima rada luksuzne blagovne znamke

Rezultati nedavne svetovne raziskave o generaciji Y so pokazali, da gre za generacijo, pri kateri je zavedanje o blagovnih znamkah na zelo visoki ravni. Kar 65 odstotkov žensk in 61 odstotkov moških, rojenih po letu 1978, je v raziskavi izrazilo stališče, da se imajo za potrošnike blagovnih znamk. Razlika med spoloma generacije Y je pri blagovnih znamkah precejšnja. Čeprav oba prisegata na luksuzne blagovne znamke, pri moških prevladujejo avtomobili, saj je med prvimi desetimi najljubšimi znamkami te generacije kar osem blagovnih znamk avtomobilov. Še vedno najraje kupujejo v trgovinah, medtem ko se za splet kot prodajni kanal odločajo predvsem, ko iščejo cenejše izdelke. Pri ženskah generacije Y so najbolj priljubljene znamke Chanel, Ritz-Carlton, Four Seasons, Marc Jacobs, Cartier, BMW, Mercedes Benz, W Hotels, Prada in Audi. Moški pa imajo najraje znamke BMW, Ferrari, Porsche, Lamborghini, Audi, Aston Martin, Four Seasons, Mercedes Benz, Ralph Lauren in Ritz-Carlton. vs

Mobitelova akcija v znamenju nogometa

Med slovenskimi podjetji, ki s svojimi oglasnimi sporočili opozarjajo na bližajoče se svetovno nogometno prvenstvo, je tudi Mobitel. V sodelovanju z agencijo Publicis je pripravil komunikacijsko akcijo s sloganom Velik si, kolikor imaš veliko srce. Kot so zapisali snovalci akcije, je velik vsakdo od nas, ki si upa sanjati. "Dva milijona src sanja iste sanje. Dokazali smo, da si upamo uresničiti te sanje. In dokazali smo, da si velik, kolikor imaš veliko srce," je sporočilo nove akcije v nogometnem duhu. Akcija vključuje TV-oglas s Kekčevo pesmijo, tiskane oglase, zunanje oglaševanje, spletne aktivnosti in opremo lokalov.