Vizija podjetja je, da vsi uporabniki prepoznajo Si.mobil kot najprivlačnejšega ponudnika komunikacij v Sloveniji, za to pa smo odgovorni vsi člani orkestra,« poudarja direktor podjetja Dejan Turk, menedžer leta 2009. Si.mobil je že tretjič med finalisti Zlate niti v kategoriji velika podjetja, v okviru izbora Zlata nit pa je to podjetje lani prejelo posebno priznanje za družbeno odgovornost. 

Kako privabljate in kako zadržite sodelavce? Se pri kadrovanju pozna gospodarska kriza?
Na podlagi količine prispelih prošenj ugotavljamo, da smo privlačni za iskalce zaposlitve, in to nam je v ponos. Si.mobil pa je v prvi vrsti odgovoren delodajalec, ki se zaveda vrednosti vseh sodelavcev in skrbi za njihov sistematičen razvoj. Veliko pozornosti posvečamo zaposlenim staršem, skrbi za dobro počutje sodelavcev in redni komunikaciji. Poleg številnih priznanj smo bili še posebno veseli dejstva, da smo v lanskem izboru Zlate niti prejeli priznanje za najbolj inovativen in družbeno odgovoren odnos do zaposlenih in širšega okolja.

Nekje ste zapisali, da je Si.mobil leto 2009 izrabil za iskren in odprt dialog ter v ospredje znova postavil človeka. Prepričani ste namreč, da morajo biti v obdobju sprememb v ospredju vrednote. Katere vrednote živite v podjetju?
Usmerjeni smo k uporabniku, obenem pa se zavedamo, da so sodelavci tisti, ki prinašajo glavno dodano vrednost. Brez zadovoljnih sodelavcev ne bo zadovoljnih uporabnikov na dolgi rok. Trdno verjamemo v blagovno znamko Si.mobil, ki izžareva optimizem in navdihuje z energijo. V naš vsakdanjik pa uspešno vpletamo najbolj pomembne medčloveške vrednote – iskrenost, zaupanje in odkrito komunikacijo, ter vrednote blagovne znamke Si.mobil: profesionalnost, uporabnik je kralj in vrednost za denar.

Imate dodelan sistem ohranjanja stikov s sodelavci na daljši bolniški ali porodniški. Imate tudi ekipo, ki pomaga tistim sodelavcem, ki doma skrbijo za hudo bolne ali invalidne ljudi … Boste to še nadgrajevali?
Drži. Bolj smo se posvetili vključevanju sodelavk v običajni delovni ritem po končanem porodniškem dopustu. Te sedaj povabimo na uvajalni dan oziroma v nekaterih primerih na kroženje po podjetju in jim tako olajšamo vrnitev v službo. Podjetje je oblikovalo tudi aktivno strokovno skupino, ki deluje v okviru projekta Družini prijazno podjetje. Za reševanje specifičnih težav sodelavcev pa je zadolžena Služba za ravnanje s človeškimi viri, ki je v preteklosti skupaj z upravo poiskala konkretne rešitve in pomagala posameznikom v težavah. S pomočjo izobraževanj se bomo v prihodnosti še bolj osredotočili tudi na usklajevanje poklicnega in družinskega življenja.

Kaj je največji potencial vašega podjetja in po čem se lahko prepozna vaše sodelavce?
Največji potencial Si.mobila so ljudje. S svojim znanjem, izkušnjami in vedoželjnostjo so naše največje bogastvo, so gonilo in jedro našega uspeha. Si.mobilovke in si.mobilovci so profesionalci, predani svojemu delu in polni energije, kar pokaže tudi njihov 'ogenj v očeh'. Drzni so pri preskakovanju ovir, pozorni in zabavni.

Zagotovo je sproščeno delovno ozračje izjemnega pomena. Kako skrbite, da sodelavci ne izgorijo? Kako je s pohvalami sodelavcev in ali se veliko smejite?
S pohvalami pri nas ne skoparimo. T. i. »Management by walking around« je eden izmed načinov, da se vodje na dnevni ravni družijo s sodelavci in skrbijo za konstruktiven odziv in podporo, pa tudi za kritiko, ko je potrebna. Smeha je v našem vsakdanu veliko. Zavzeto skrbimo, da je ozračje v kolektivu pozitivno naelektreno. Pravijo, da je smeh pol zdravja in za dobro ozračje se v Si.mobilu trudimo na vsakem koraku. S tedenskim e-časopisom, na dogodkih ob posebnih priložnostih, z vsakodnevno komunikacijo, na neformalnih druženjih izven delovnega časa in še bi lahko naštevali. Velik poudarek dajemo tudi razvoju vodij na vseh ravneh, saj lahko le oni zagotovijo, da bo razvoja in pozornosti deležen vsak sodelavec.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?
Smo mlad, visoko motiviran in strokovno usposobljen kolektiv. Nedavno opravljene raziskave zadovoljstva prikazujejo visoko pripadnost podjetju, kar se kaže tudi v nizki stopnji fluktuacije v zadnjih nekaj letih.

Kateri je bil Si.mobilov največji preskok ali poslovni uspeh v zadnjem letu?
V tako 'drugačnem' letu smo veseli predvsem tega, da smo tudi ob zategovanju pasu ostali zagnani in motivirani vsi. V času sprememb smo spodbudili izvirno razmišljanje in uspeli.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?
V letu 2009 so se naši prihodki nekoliko znižali, kar je posledica nižjih cen ter regulatornih ukrepov. Zaznali pa smo rast števila pogodbenih uporabnikov in tržnega deleža ter tako še okrepili naš položaj na trgu.