V agenciji Luna TBWA so pripravili novo komunikacijsko akcijo za Simobil, ki prikazuje obstoj dveh svetov, dveh resničnosti, dveh pogledov na svet - od ciljne javnosti, ki jo nagovarjajo, pa je odvisno, katerega bodo izbrali. Kot pravijo v Simobilu, svoje vrednote iščejo v razumevanju, empatiji, spoštovanju in harmoniji, v novi "imidž" akciji pa nagovarjajo vse tiste, ki to razumejo in se hočejo pridružiti. "Čeprav se nam včasih zdi, da smo v življenje le potisnjeni, da obstaja zunaj ter okoli nas in da nas tok življenja nosi s svojo lastno vztrajnostjo, je resnica prav nasprotna. V središču nove komunikacijske akcije je tako odločitev.

Življenje je neskončna vrsta trenutkov, in prav vsak med njimi je lahko odločitev, razcep, preobrat," pojasnjujejo v Simobilu zamisel akcije z naslovom Izberite svoj trenutek. Akcija vključuje televizijski oglas, ki so ga ustvarili v produkcijski hiši Propeler, tiskane oglase in svetlobne vitrine.