V prvi peterici (objavljamo skrajšane predstavitve, v celoti so objavljene na http://zaposlitve.dnevnik.si) je trojica malih podjetij (do 50 zaposlenih), Četrta pot sodi v srednje velika podjetja (od 51 do 250 zaposlenih), dm drogerie markt pa v skupino velikih (več kot 250 zaposlenih).

V Zlato nit so se vsi, razen dm drogerie markt, prijavili prvič, medtem ko podjetje dm drogerie markt sodi v skupino 45 podjetij, ki sodelujejo vsa tri leta in je bilo lani že med finalisti.

Naslednjo soboto bomo predstavili prav tako po abecednem redu Halcom, Intero, Krko, Lekarno Ljubljana in List. Med njimi so torej tri podjetja, ki delujejo na področju računalništva, medsebojno konkurenco pa si predstavljata Intera in List, oba v kategoriji mala podjetja, Lekarna Ljubljana in Krka, ki sodita v velika podjetja (Krka je med finalisti letos daleč največje podjetje s skoraj pet tisoč zaposlenimi), le Halcom je v sedmerici finalistov srednje velikih podjetij. Najboljše zaposlovalce bomo razglasili na zaključni prireditvi 18. marca na Ljubljanskem gradu.

Izjave vseh 21 finalistov objavljamo na www.zlatanit.dnevnik.si, kjer je tudi seznam 101 najboljšega zaposlovalca Zlate niti 2009.

Sicer pa so ob Generali zavarovalnici, zlatem pokrovitelju projekta Zlata nit 2009, letošnji partnerji še Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, ki projekt podpira od vsega začetka, prav tako podjetje Mediade, v katerem poskrbijo za izvedbo metodologije, Združenje delodajalcev Slovenije in Združenje Manager, Slovensko društvo za odnose z javnostmi PRSS ter Bisnode, letos pa sta se v projekt še aktivneje vključila Zavod RS za zaposlovanje in Zveza društev za kadrovsko dejavnost Slovenije.