"V središču vseh dejavnosti našega podjetja je kupec. K temu nas vodijo transparentni cilji, ki temeljijo na vrednotah - na partnerskem odnosu s sodelavci in poslovnimi partnerji. Kvalitetni izdelki, širok izbor z ugodnimi cenami izdelkov in kakovostne storitve nam predstavljajo neprestan izziv. Pri tem pa imajo najpomembnejšo in najvidnejšo vlogo naši sodelavci," je pojasnil Igor Sluga, direktor podjetja dm drogerie markt.

Kako zadržite sodelavce?

V podjetju pri odpiranju novih delovnih mest naprej ponudimo možnost napredovanja zaposlenim znotraj podjetja. Drugi korak je iskanje sodelavcev izven podjetja. Z vsemi pa želimo imeti korektne in transparentne odnose, držimo se načel, s katerimi vzpostavimo krog zaupanja. Vsak sodelavec je seznanjen s svojimi nalogami in pričakovanji. Na voljo ima povratne informacije o svoji uspešnosti, prav tako ima ustrezen vpogled v poslovanje podjetja.

Kaj je največji potencial podjetja?

Naši sodelavci so največji potencial podjetja. Tega se zavedamo, zato jim omogočamo tisto, kar potrebujejo - dobre pogoje za delo, možnost strokovnega in osebnega razvoja, možnost usposabljanja in napredovanja, varnost, dobro vzdušje ter primerno in redno plačilo. Želimo si, da zadovoljstvo sodelavcev občutijo tudi naše stranke, predvsem pa so sodelavci najboljši marketing vsakega podjetja.

Kako se spopadate z recesijo in kakšne ukrepe ste sprejeli zaradi ohlajene gospodarske rasti, kako ste to komunicirali z zaposlenimi?

V preteklem letu smo se na recesijo pripravili. Uspeli smo se izogniti radikalnim posegom, kot so odpuščanje delavcev, skrajšanju delovnega časa ali reorganizaciji poslovanja.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?

Vsem sodelavcem omogočamo, da se lahko učijo drug od drugega in priznavajo svojo individualnost. S tem želimo vzpostaviti pogoje, v katerih lahko posameznik spozna samega sebe in spodbujamo njegovo željo po osebnem razvoju. Cilje podjetja sooblikujejo vsi sodelavci.

Kako pomemben se vam zdi odnos do kupcev?

Pri trgovinski dejavnosti je uspeh odvisen od zadovoljstva potrošnikov. S privlačnimi prodajnimi aktivnostmi, dostopnostjo in privlačnim videzom prodajaln, ponudbo kakovostnih storitev ter aktualnim in pestrim prodajnim programom, kjer imata prednost kvaliteten izdelek in ugodna cena, želimo preseči pričakovanja kupcev. Posebno pozornost namenjamo svojim stalnim kupcem.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?

V letošnjem letu pričakujemo pozitivne poslovne rezultate, saj smo si zastavili ambiciozne cilje.