Danes ima v Sloveniji 15 takih salonov, osem lastnih in sedem franšiznih. Leta 2007 se je podjetje preselilo na novo lokacijo z 12.000 kvadratnimi metri površin. Zemljišče, na katerem stoji njegova sedanja upravna in proizvodnja stavba, je dovolj veliko, da mu bo omogočilo pospešeno rast in nadaljnjo širitev.

Trg stavbnega pohištva je v preteklih letih močno rasel, vendar je tudi v primerjavi s konkurenco MIK v tem času naredil največji preskok in dosegel najhitrejšo rast. Danes zaposluje že več kot 150 ljudi, od leta 2003, ko je izdelalo 19.000 oken letno, pa je do leta 2008 obseg proizvodnje povečalo na kar 110.000 oken letno. Vsak dan tako izdela do 600 oken.

Z avtomatizacijo proizvodnje je podjetje MIK razširilo ponudbo produktov in prešlo tudi v nestandardne programe, hkrati pa skrajšalo proizvodne roke. Računalniško vodena proizvodnja linija je hkrati občutno zmanjšala število reklamacij.

Večino, skoraj 90 odstotkov prometa ustvari MIK v Sloveniji, preostalo odpade na tuje trge. Od leta 2002 je prisotno v Albaniji, kjer ima svoj prodajni salon in zanesljivega lokalnega partnerja. Trenutno tam poteka kar pet velikih projektov, pravkar pa končuje opremljanje turističnega naselja na površini 25.000 m2. Albanski trg zavzema že približno dva odstotka njegovega skupnega prometa in zanimivo je, da v Albanijo prodaja le najdražja okna, ker si tam želijo produkte najvišje kakovosti. Promet na drugih trgih je zelo razpršen, a povsod s pozitivnim trendom rasti.

Ključne konkurenčne prednosti podjetja MIK so tehnično dovršeni produkti, ponudba celovite rešitve zasteklitve in lastna prodajna mreža, ki jo ustvarja skupina prodajnih salonov v kombinaciji s svetovalci. S prodajno-tehnično ekipo, ki je usposobljena za svetovanje kupcem in zaradi katere se je MIK najbolj od vseh približal strankam, ponuja "a-la-cart rešitve" z dodano vrednostjo.

Vizija podjetja je biti najboljši ponudnik energetsko učinkovitih produktov in najuspešnejši ponudnik okenskih sistemov v državi, sicer pa je največji cilj in večni izziv izboljšati svoje delo. Svoje cilje dosegajo s pomočjo izdatnega notranjega in zunanjega izobraževanja. MIK-ove aktivnosti v zadnjem letu so usmerjene k poslovni odličnosti - EFQM, kjer merijo naravnost na evropsko nagrado. Po internih ocenjevanjih so ta cilj že dosegli.

O energetski učinkovitosti produktov svojega podjetja Franci Pliberšek rad pove, da so MIK-ova okna doslej zmanjšala izpuste CO2 v ozračje že za kar 12.700 ton. Dober primer visoke energetske učinkovitosti produktov MIK-a je prenova hotela Primus. Njegova poraba, izmerjena konec leta 2008, je dosegala 56 kWh/m2, po obnovi in prenovi stavbnega pohištva pa doseže največ 31 kWh/m2.