Docentka dr. Andreja Jaklič s Katedre za mednarodne odnose na FDV je s kolegi sodelovala v evropskem projektu ServPINN, ki raziskuje pomen zasebno-javnih partnerstev v storitvah in se osredotoča na to, kako pomembna so ta partnerstva za inoviranje. Izmed štirih slovenskih primerov je pod drobnogled vzela tudi Zlato nit. "Naš tim se je vključil v raziskovanje javno-zasebnih partnerstev, ki imajo potencial za inovacije v storitvah, ki so intenzivne v znanju. Tranzicijske države na tem področju, v razvoju poslovnih storitev, najbolj zaostajajo. Zlato nit sem videla kot platformo, ki se je uspela razviti v zelo kratkem času in je uspela imeti veliko učinkov z zelo malo viri. Je namreč učinkovita mreža, ki je spodbudila precej inovacij in ima tudi sama še velik inovacijski potencial," je pojasnila dr. Jaklič. "Skupne značilnosti primerov, ki smo jih predstavili, so, da akterji iz zasebnega sektorja sledijo smernicam, ki so na ravni makroekonomske politike, a so hkrati tudi oni tisti, ki jih najdejo in motivirajo javni sektor, ga prepričajo, da gre za uresničevanje njegovih idej in potem se stvari res premaknejo. Zlata nit čudovito sovpada z aktivno politiko zaposlovanja in drugimi dejavnostmi ministrstva za delo, družino in socialne zadeve. Je dober primer, ko se realne probleme predstavijo raziskovalni stroki dovolj hitro, hkrati pa je spodbudila interdisciplinarnost med raziskovalci. In druga pomembna stvar je, da znanja zasebnega sektorja preliva v javni sektor. Taka zaloga primerov in take raziskovalne baze, kot so na voljo, so izjemno dragocene," je dejala doc. dr. Andreja Jaklič.

"Ohlajena rast je za podjetja priložnost in izziv, da pogledajo vase in razmislijo o možnostih nadaljnjega razvoja. Ta naj bo usmerjen v iskanje novih poti za zahtevnejše oblike proizvodnje utemeljene na znanju in sodobnih tehnologijah ter preseganju obstoječih vzorcev delovanja. Tako v storitvenih kot v proizvodnih dejavnostih so ključ uspeha ljudje. Prepričan sem, da bodo cilje podjetja dosegli s sodelovanjem, recipročnimi odnosi in posluhom za sodelavce ter na tem temelju v svoji sredini tudi našli ustrezne rešitve," pa je dejal Kolega dr. Andreje Jaklič, mag. Andrej Kohont, ki je član strokovnega sveta Zlata nit, član katedre za socialni in kadrovski menedžment na FDV.

Ugotovitve Zlate niti in pomen trikotnika Inovacije-Človek-Trženje širši javnosti predstavlja dr. Maja Makovec Brenčič s kolegoma Matevžem Raškovićem in Gregorjem Pfajfarjem. Po nedavni predstavitvi na 9. mednarodni konferenci Relationship Marketing v Berlinu bodo ugotovitve Zlate niti prenesli tudi decembra v Azijo, saj jo bodo predstavili v Maleziji. "Nestrpno pričakujemo podatke za leto 2009, da bomo lahko izdelali primerjavo z leti 2007 in 2008, še posebej za tista podjetja, ki so sodelovala v vseh treh raziskavah. Prvi dve leti je sodelovalo obakrat 60 podjetij. Poseben fokus bo na testiranju strukturnega modela, vpliva posameznih elementov notranjih odnosov na različne kazalce uspešnosti, kot so finančna uspešnost, zvestoba kupcev, tržna uspešnost, ter na ugotavljanju odnosa znotraj trikotnika IN-Č-TR, rezultate pa bomo predstavili na EMAC in EURAM konferencah," sta sporočila Maja Makovec Brenčič in Matevž Rašković.

Podjetja, ki želijo sodelovati v Zlati niti, ki meri kakovost odnosa med zaposlovalci in zaposlenimi, se lahko prijavijo elektronsko s predhodnim klikom na spletno stran www.zlatanit.com, kjer najdejo prijavnico.