Otroci se bodo učili uporabljati besedila britanske Wikipedije, ki poleg nemške in francoske slovi kot zelo strokovno podkovana. Internetne vire so šolarji pri pripravah na teste uporabljali že prej, a zdaj bodo to počeli z vednostjo učiteljev.

Od zdaj bo njihova glavna naloga, da bodo znali čim hitreje poiskati vire in oceniti njihovo verodostojnost.

Učitelji ne bodo več igrali vloge policistov, ki bi poskušali odkriti, kdo goljufa in ideje z interneta predstavlja kot svoje, temveč bodo učencem pomagali, da bodo čim hitreje obvladali veščine, ki so v informacijski dobi nujno potrebne.

Zgodovina ni edini predmet, kjer bodo v učnem programu spremembe. Poleg zgodovinskih letnic se jim skoraj ne bo več treba učiti množenja in pravopisa, saj za popravljanje pravopisnih napak obstajajo računalniški programi. Slišati je mogoče komentarje, naj tisti, ki si želi razgibavati svoje možgane, rešuje križanke in scrabble.

Reforma poteka pod vodstvom sira Jima Rosea, ki izhaja iz naslednjih načel: otroci morajo po koncu šolanja znati pisati bloge, uporabljati Wikipedijo, Twitter, Podcast in Facebook kot vire znanja in družbene komunikacije.

Pomembno je, da se šolar nauči tipkati in uporabljati program za pravopisno popravljanje. Zgodovinske dogodke, s katerimi se sooča, pa mora znati predvsem postavljati v pravilen zgodovinski kontekst.

Bistveno je tudi, da razumejo svoje telo, duševno življenje in svojo vlogo v družbi. Tako namerava Jim Rose razviti tudi pouk o okolju in zdravju, učenci pa naj bi se seznanili s problematiko družinskih odnosov in odnosov s prijatelji.