Tomaž Blatnik, ki je širši javnosti postal znan iz prevzemne vojne za Mlinotest, v kateri se je spopadel z Žitom, vpletenost v kupčijo zanika. Podobno tudi Ferko, ki je od lani zaposlen kot podpredsednik uprave v srbski Delta Holding, trdi, da nima z nakupom blagovnih znamk nič. V Drogi Kolinski so pojasnili, da do zaključka prodajnega postopka imena kupcev ne morejo razkriti. Spomnimo, da je Droga Kolinska začela prodajati blagovne znamke Maestro, čaj 1001 cvet, riž Zlato polje, čokoladni namaz Viki... spomladi, po načrtu pa bo vse prodajne postopke zaključila do konca letošnjega leta.
Blatnik in Ferko za nakupom blagovnih znamk Droge Kolinske
Tomaž Blatnik, lastnik podjetja Pekarna Blatnik, je po naših informacijah skupaj z bivšim predsednikom uprave Droge Kolinske Robertom Ferkom najresnejši kandidat za nakup blagovne znamke Zlato polje in Maestro, vendar ni nujno, da se bosta njuni imeni tudi uradno pojavili v kupcu omenjenih blagovnih znamk. Za njihov nakup se je zanimala tudi družba Žito, vendar naj bi Blatnik in Ferko za blagovni znamki ponudila višjo kupnino.