Podjetje Schiedel, ki zaposluje več kot 100 delavcev, je najpomembnejši slovenski ponudnik dimniških sistemov. Po besedah vodje prodaje Silve Derča je podjetje v zadnjih 30 letih prodalo tri milijone metrov dimnikov, njihov pa je vsak tretji dimnik v Sloveniji. Do začetka 90. let je Schiedel več kot polovico proizvodnje izvozil na trge nekdanje Jugoslavije. Pred sedmimi leti je podjetje osvojilo večji del slovenskega trga, vendar je prodaja na domačem trgu med letoma 1999 in 2002 rahlo upadala. Po mnenju Derčeve letošnji kazalci kažejo, da se prodaja dimniških sistemov na slovenskem trgu znova krepi. Cilj podjetja v segmentu kovinskih dimnikov pa je v naslednjih petih letih podvojiti obstoječi 15-odstotni tržni delež. "Naša glavna skrb je, poleg izboljševanja pogojev dela in spoštovanja rokov, kakovost proizvodov. Na področju obvladovanja kakovosti smo tako že pridobili certifikat kakovosti ISO 9001. Poleg tega teče v podjetju tudi interni projekt imenovan SpiD. S tem projektom želimo optimizirati interne informacijske tokove. Doseči želimo, da so delavci seznanjeni z rezultati svojega dela na vseh področjih, in da se v njih tudi vidijo," je še poudaril Bošnak. Opozoril je tudi, da se že nekaj let srečujejo s problemom kakovostne delovne sile. Zato so se v Schiedelu, ki je leta 1973 nastal iz takratnega gradbenega podjetja Remont, odločili za štipendiranje dijakov in študentov. V prihodnje v Schiedelu vidijo nove možnosti predvsem na področju izgradnje večstanovanjskih objektov. Krepili bodo tudi sodelovanje s projektanti in izvajalci, z novimi proizvodi in spremenjenim pristopom pri trženju pa želijo okrepiti svoj položaj na slovenskem trgu ter se še bolj uveljaviti kot izvozno podjetje.