Minister za javno upravo je pojasnil, da se od leta 2002, ko so spodbudili tekmovanje za dobre praktične rešitve v javni upravi, virus kakovosti in odličnosti širi v slovenski javni upravi. "Vemo, da smo tu zato, da ustvarjamo dobro in prijazno administrativno okolje za naše državljane in podjetja, ter da nismo tu zato, da bi jim grenili življenje, ampak da jim pomagamo reševati probleme," je poudaril Virant.

Ministrstvo spodbuja nadaljnjo inovativnost v javni upravi, kjer je po Virantovem mnenju še ogromno manevrskega prostora za izboljšanje dela s strankami in zadovoljstva zaposlenih. "Odprava administrativnih ovir ni nič drugega kot uvajanje inovacij v naše procese za poenostavitev postopkov za večjo racionalizacijo," je pojasnil minister, ki je včeraj priznanja za dobro prakso podelil Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Geodetski upravi in Upravni enoti Krško.

Inovacije, ki so bile na začetku po Virantovih besedah deležne posmeha iz različnih smeri, že občuti na tisoče strank. Te lahko sedaj zadeve na upravnih enotah že urejajo tudi ob sobotah in v krajih, kjer nimajo prijavljenega stalnega bivališča. Upravne takse lahko plačujejo s sodobnimi plačilnimi sredstvu in vse več stvari je mogoče urediti na enem mestu, medtem ko lahko mladoporočenci sami izbirajo kraj poroke.