Avtomobil znamke Veyron naj bi bil legenda.

S 16-cilinderskim motorjem, 1001 konjsko močjo in svojo presenetljivo majhnostjo je takoj skočil na vrh lestvic vseh avtomobilskih revij in avtomoto sejmov. Vseeno pa je bila proizvodnja tega avtomobila tudi polna napak, vprašljive zanesljivosti in zamud pri proizvodnji.

Ko je Bugatti mislil, da je že iz vode, ga je po grbi udarila še vlada z ukazom, da morajo vsa avtomobilska podjetja prilagoditi svoje "pametne" zračne blazine.

Ferrari, Maserati, Lotus in Lamborghini so ukazu ugodili, Bugatti pa se boji, da ga bo modifikacija blazin spravila s trga. Razlog naj bi bilo predrago spreminjanje oblike, stroški proizvodnje in menjave blazin. Menjava blazin na starejših modelih naj bi po besedah predsednika Buggatija, Thomasa Bscherja, tudi zavrla razvoj novih modelov.

Če bo državna uprava za varnost na avtocestah (NHTSA) Bugattiju dovolila izjemo, bo lahko podjetje za dve leti pozabilo na probleme z blazinami.

Menjava naj bi skupino VW stala preko 7.2 milijonov ameriških dolarjev.