»Fotografije, ki med drugim prikazujejo podobo mesta, delo v jeseniški železarni, povezanost muslimanske skupnosti, vrvež na mestnem kopališču ter trenutke lokalpatriotizma na hokejskih tekmah, dopolnjujejo naključni, pogosto spregledani trenutki, ki jih je fotograf slučajno opazil in ujel med aktivnim preživljanjem časa v mestu,« piše v napovedi razstave Ljubljana se klanja Sloveniji VII: Jesenice, ki se je odprla v torek v ljubljanski Galeriji Vžigalica. Ob fotografijah Jake Gasarja so na ogled še dela avtorjev različnih generacij: IRWIN (Miran Mohar), Ema Klinar, Tanja Radež in Helena Tahir.
#fotogalerija Ob razstavi: Jesenice
Jesenice imajo v širši javnosti pogosto enoznačno in stereotipno podobo, ki je povezana z dolgoletno industrijsko zgodovino, tranzitno geografsko lego in sestavo prebivalstva, vizualnimi značilnostmi mesta ter izrazito lokalno identiteto in hokejsko tradicijo. A Jesenice so precej več, predvsem za našega fotografa Jako Gasarja, ki že več kot desetletje ustvarja serijo fotografij Jesenice, v kateri poskuša prikazati različne dogodke in hipne trenutke iz življenja prebivalcev Jesenic ter predstaviti svoje doživljanje tega mesta.