Drama z nemškim zavračanjem opustitve proizvodnje avtomobilskih motorjev z notranjim zgorevanjem po letu 2035 je večplastna zgodba, v kateri je nemški kancler Olaf Scholz postal tragična figura vseevropskega srda, saj je pod vprašajem eden ključnih ukrepov za doseganje evropskega cilja ogljične nevtralnosti do leta 2050. Zgodbo je Scholzu zakuhala predvsem industriji naklonjena koalicijska stranka FDP, zaradi česar se je Evropa začela spraševati, ali je Nemčija, ki velja za eno največjih vlagateljic v obnovljive vire energije, še na strani doseganja ciljev ogljične nevtralnosti. Nemška tragedija kliče po srečnem bruseljskem koncu, drugače ne more biti. Kot najmočnejše industrijske sile v Evropi Nemčije nihče ne bo pustil na hladnem. Sploh ker si tega zaradi lastnih interesov ne morejo privoščiti številne druge države v dobavni verigi avtomobilske industrije, kar je lepo razvidno iz nedavnih izjav slovenskega premierja Goloba, češ, kar je dobro za nemško avtomobilsko industrijo, je dobro tudi za slovensko.
Aleš Gaube
Olaf Scholz je med številnimi igralci v aktualni drami še najmanj problematičen. Je pa nekakšen strelovod, na katerem se ta čas sproščajo domače in evropske bojazni...
Na območju Policijske postaje Slovenska Bistrica je danes prišlo do streljanja, v katerem je po doslej zbranih podatkih ena oseba umrla. O streljanju...
Nogometaši Celja so tri kroge pred koncem drugič postali državni prvaki, potem ko so na derbiju 33. kroga kroga pred 7242 gledalci premagali Olimpijo...