So pa to zelo kompleksni procesi, za BMW na primer je treba v časovnem oknu nekaj ur direktno na linijo dobaviti dele, pri čemer jih ne zanima, ali je pri nas snežni metež ali drug zastoj na cesti, zato mora ves čas brezhibno delovati vse, od razvoja in orodjarne, livarn do logistike. Za to potrebuješ kulturo povezanosti. Slovenija kot majhna družba si ne sme privoščiti načina »hire & fire«, torej hitro najeti in odpuščati. Mi pazimo, koga vzamemo v službo, potem pa skrbimo za njegov razvoj in povezanost s kolektivom. To je povsem drugačna filozofija, kot velja v zahodnoevropskih nogometnih klubih in žal tudi v premnogih podjetjih. Nedeljski dnevnik
Nepreslišano: Marko Golob, direktor Liorja, krovne družbe LTH Castings
Tudi Zahod je potreboval več kot 20 let, da mu je uspelo kopirati sistem kakovosti Toyote, čeprav je bil popolnoma transparenten. Kulture ne moreš ustvariti čez noč. Zdaj 24 ur na dan in šest do sedem dni na teden v veliki serijah proizvajamo dele, ki ne smejo imeti napak in ustrezajo kriterijem, ki so nekoč veljali v letalski in vesoljski industriji. Za to potrebuješ posebno kulturo in ljudi, ki se čutijo res povezane s poslom, živijo za podjetje in od njega. Tudi iz zgodovine Slovenije, od sodelovanja na vasi pa do, če hočete, samoupravljanja, smo se nekaj naučili o motivaciji ljudi, kakovostnem delu in o tem, da je pomembno uspeh deliti. Verjamemo, da je poleg dobrih stalnih plač in individualnih nagrad pomembno, da vsi, od snažilke do direktorja, dobijo lepo božičnico v enakem znesku. Tako se podpre vse delavce, tudi nekvalificirane, ki jih sicer skorajda nimamo. Zmanjšajo se tudi socialne razlike.