Tomaž Drozg, direktor podjetja TAM-TAM: Po mestnem plakatu se prepozna kvaliteta mesta
Tomaž Drozg se že več kot tri desetletja ukvarja s plakati. Leta 1990 je na prehodu iz enega v drug politični sistem in s tem iz enega v drug sistem plakatiranja ustanovil podjetje TAM-TAM. Od takrat se ukvarja z mestnim plakatom, za katerega je bilo po prehodu v kapitalizem vse manj prostora. Veliko večino plakatnih mest namreč zasedajo komercialni plakati. Medtem ko ti skušajo pridobiti hipno pozornost mimoidočih in jih nagovoriti k potrošnji, naj bi si za mestni plakat občanke in občani vzeli več časa.
Drozg s svojo ekipo objavlja različne vsebine, tako kulturne kot informativne, okrog 30 odstotkov plakatov pa je tudi komercialnih. Pravi, da ti podjetju omogočajo ...
Oblasti v Savdski Arabiji so izdale rdeči alarm za več območij zaradi obilnih padavin in poplav. Pod vodo so številne ceste, šole pa so danes ponekod...
Umrl je gospodarstvenik Miran Goslar, so sporočili z Mestne občine Ljubljana (Mol), katere častni meščan je bil. Med drugim je bil generalni direktor...
Na študentskih protestih proti vojni v Gazi so danes na kampusu kalifornijske univerze UCLA izbruhnili spopadi med propalestinskimi in proizraelskimi...