Na železniški progi med Jesenicami in Kranjem je potniški vlak trčil v bager. Po prvih podatkih ni bil nihče poškodovan, je pa nesreča zaprla železniško povezavo in povzročila zamude v prometu. Kaj je delal bager na tirih v času, ko je po njih pripeljal potniški vlak, bo morala pokazati policijska preiskava, za zdaj so iz kranjske policijske uprave sporočili le: »Kriminalisti so opravili ogled kraja trčenja. Glede na zbrana obvestila je vlak okoli 8. ure zjutraj trčil v delovni stroj, ko je bil ta na progi. Delovni stroj je prilagojen za delo na železniških tirih. Na območju se izvajajo gradbena dela. Nesreča se je zgodila v času, ko je potekal železniški promet in ni bilo zapore. Po trenutnih podatkih ni nihče poškodovan. Nastala je materialna škoda na vlaku, delovnem stroju in železniški infrastrukturi. Zbiranje obvestil se nadaljuje.«

Poklicni gasilci iz Kranja so na kraju nesreče najprej poskrbeli za ozemljitev in prekinitev dobave električne energije, saj se je po besedah poveljnika GARS Kranj Andraža Šifrerja roka bagra, ki je bil zagozden pod vlak, precej približala električnim vodom. »Upravljalec bagra je vlak pravočasno opazil in odhitel proč, tako da ni bil poškodovan,« je povedal Šifrer. Dodal je, da so gasilci nemudoma pomagali tudi pri evakuaciji potnikov. »Na vlaku jih je bilo 31. Pomagali smo jim z vlaka. Bili so nekoliko prestrašeni, vendar pa nihče od njih ni bil poškodovan in prav tako nihče ni potreboval pomoči. Pospremili smo jih do nadomestnega prevoza oziroma do avtobusa, ki so ga takoj po nesreči organizirale Slovenske železnice,« je opisal poveljnik. Za gasilce pa delo še zdaleč ni bilo končano. Nadaljevali so ga še vse dopoldne, saj so morali izpod vlaka spraviti zagozdeni bager, potem pa še odstraniti zemljino, na katero sta se iz delovnega stroja iztekala olje in nafta.

Prenova očitno še ni končana

Nesreča se je zgodila na odseku gorenjske železniške proge med Kranjem in Jesenicami, ki je dočakala temeljito prenovo, vendar ta še ni – in po podatkih direkcije za infrastrukturo še nekaj časa ne bo – povsem dokončana. Mednarodni in tovorni vlaki so po dolgem času (popolna zapora je trajala od novembra lani) po prenovljeni progi začeli voziti konec julija, konec prejšnjega meseca pa so poskusno po progi začeli voziti še lokalni potniški vlaki. Po prvotnih načrtih bi morala biti proga odprta že v začetku junija, a so dela, ki bodo omogočila sprostitev železniškega prometa, zamujala in je zato prišlo kar do trimesečne zamude. Se bodo pa dela na tem delu gorenjske železniške proge še nadaljevala in naj bi potekala še vse do sredine prihodnjega leta. Delavci opravljajo dela na peronski infrastrukturi, postavljajo protihrupne ograje, urejajo ceste ob zunajnivojskih križanjih in podobno.